Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 441

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ACB2008-04-29 00:05
Antall innlegg: 1

Er det virkellig mulig?
Jeg vant nettopp et spill med 53 poeng, vi var likt på tid (-21 og -22 sekunder), jeg tapte plutselig overraskende med 12 poeng og motparten fikk 5. Er det mulig for noen av dere spillvertene å forklare dette? Jeg har hele spillet på word-fil og vil gjerne sende det over så kan dere hva som har skjedd og forhåpentligvis finne ut hva som er galt. Det er mulig en del av oss som er her går litt vill i poengjakt og konkurranseinnstinkt, men det er så uforutsigbart slik det fungerer nå og målet må vel være å oppnå mindre frustrasjon, usikkerhet, sprøsmål og til tider aggresjon hos brukerne??? I mitt siste tilfelle var det ingen tvil hos oss hvem som vant, men så tapte jeg likevel sånn systemet er nå. Og det er totalt uforståelig.

Carina2008-04-29 00:49
Antall innlegg: 35

Se under rubriken: "Vanlige spörsmål" där ditt spörsmål besvaras om du klikker på: "Jeg vant min kamp, men fikk likevel minus i ranking. Hvorfor?"

Carina2008-04-29 00:53
Antall innlegg: 35

Det är en sorts handikappsystem. Dvs, möter men någon med lägre ranking (som du gjorde), så måste man vinna med mer poeng, för att gå plus. Denna fråga har förövrigt besvarats förut på flera andra ställen i forumet!

solfridpeder2008-04-29 10:44
Antall innlegg: 219

hei mistet hele spillet

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?