Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 441 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
via | 2008-04-29 12:26 | |
![]() | Tidspunkt for ordlisteoppdatering? Som det har blitt påpekt noen ganger er det noen huller i ordlisten til ordspill.no, og det har blitt lovet en oppdatering som skal tette disse hullene. Når kommer dette til å skje? | |
JayBro | 2008-04-29 12:51 | |
![]() | Det vet vi ikke ennå, men det arbeides for fullt i Norsk språkbank med oppdateringer as we speak. Antagelig vil vi få oppdateringene litt etter litt i månedene som kommer (og legge dem inn fortløpende - samtidig som vi selvsagt opplyser om endringene her inne), og forhåpentlig er ordlisten helt ferdig oppdatert utpå høsten. Må bare presisere: Vi som driver Ordspill.no har ingen innflytelse på hva slags oppdateringer som foretas, ei heller tidspunktet for når de er på plass. Kontakt eventuelt Norsk språkbank for ytterligere opplysninger (lenke i venstremargen under "Om ordlisten vår".) | |
via | 2008-04-29 12:56 | |
![]() | Dette er bra, men det var egentlig ikke det jeg mente å spørre om :-) Jeg sikter til de ordene som allerede ligger i fullformsordlista, men som mangler i listene til ordspill.no. Når ville dere foreta en ny import slik at disse kommer på plass? | |
Kraft - Ikke medlem lenger | 2008-04-29 12:57 | |
![]() | Eg bryr meg stort sett ikkje om kva som er lov eller ikkje, legg det som går og er fornøgd med det, men stussar litt over at dei fleste (alle?) "-ing-ord" blir avvist. Eg har lagt t.d. lagt klapping, herjing, smelting og fleire som eg ikkje kjem på i farten, og blitt avvist. | |
via | 2008-04-29 13:07 | |
![]() | Alle disse tre ordene ligger i fullformsordlista, og burde derfor blitt godkjent. | |
JayBro | 2008-04-29 13:17 | |
![]() | Disse tre ordene står faktisk ikke i Fullformsordlisten vi har lagt inn i Ordspill.no. Det kan tyde på at de har kommet til i ordlisten etter at vi fikk tilsendt ordlisten tidlig på året - og er et tegn på at oppdateringene allerede er i full gang. Vi venter med å legge inn nye ord til også WOK, SUSHI og lignende er inkludert - det er nemlig en del arbeid med hver oppdatering. | |