Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 217 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-10-22 13:34 | |
![]() | Tfs? Spilte akkurat med en som kalte meg "tfs" når spillet var ferdig. Noen som vet hva det betyr?? Antar det ikke er tufs siden han ellers virket hyggelig, eller tar jeg feil?? | |
Torill | 2009-10-22 13:43 | |
![]() | Baltez, du tar ofte feil, men denne gangen er det ikke godt å si. | |
scrabblevill | 2009-10-22 13:47 | |
![]() | Dette er helt vanlig og betyr rett og slett Takk for spillet ;-) | |
bris1 | 2009-10-22 14:08 | |
![]() | Så, så, Torill! Vær nå snill med Baltez :). Tenk om han ikke tør skrive i forum mer med slike insinuasjoner? Sannsynlig utfall? Neeei, men vi trenger ham for balansens, og underholdningens skyld. | |
Molly Mus - Ikke medlem lenger | 2009-10-22 14:16 | |
![]() | Første gang du blir kalt tfs etter 3000 spill, heldige deg :)) | |
darksome | 2009-10-22 14:29 | |
![]() | TÅFIS! | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2009-10-22 14:51 | |
![]() | telefonsjosk | |
Ø N | 2009-10-22 15:20 | |
![]() | Ja dette er ett merkelig fenomen baltez. Det som er merkeligst er egentlig at uansett om en vinner eller ikke så er du en tfs. Du får gjøre som meg neste gang du blir utsatt for slike spillere. Når de skriver tfs så svarer du på samme måte bare at du bruker stor bokstav først. Når disse spillerne får tilbake Tfs så slutter de sikkert med denne frekkheten de bedriver her inne. Vet ikke om du baltez har vært borti de spillerne som skriver grt hvis du får en bingo ? De synes jeg er hakket verre enn de som du nevner. De knurrer til deg bare du kvitter deg med alle syv bokstavene i ett legg. Da blir jeg som regel satt ut såpass at det eneste jeg greier etter en slik oppførsel er å svare tilbake med :) Men du kan kjenne igjen disse spillerne slik at du er forbrett på hva som kan skje med en gang de kommer inn i spillerommet. Sier de hei så er det best og være på vakt er min erfaring. Kommer hei når kroppen dukker opp så vet du med en gang hvilke belastninger som venter deg. | |
Scrabla | 2009-10-22 16:34 | |
![]() | Jeg kaller alle for tfs jeg. | |
Arild25 | 2009-10-22 17:41 | |
![]() | Hadde han ment du var en tufs hadde h*n skrevet tfsdt - takk for spillet din tufs | |
bamse | 2009-10-22 20:09 | |
![]() | øn Du tøyser. Det er fint med forkortelser. | |
jwpede | 2009-10-22 20:54 | |
![]() | tfk betyr naturligvis Treriksrøysa fotballklubb, men jeg skriver det likevel når jeg ønsker å takke for kampen. Ellers takk for fine og gjennomtenkte innlegg her , sjøl om noen, inkludert mitt eget, synes å vitne om en tankegang ikke særlig dypere enn en vannpytt. Farvel - Bobvar | |
LaBarca | 2009-10-22 20:57 | |
![]() | Nå er jo mysteriet oppklart, men jeg vil skrive allikevel. Jeg skriver alltid tfs, og det virker som de fleste jeg spiller mot også bruker den hilsenen når kampen er over. Omtrent som å si "ha det" når du avslutter en telefonsamtale istedenfor bare å legge på. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-10-22 22:22 | |
![]() | Har alltid trodd at tfs stod for "teite frekke stupido"..... ?, men det gjør det altså ikke ??? | |
twiver | 2009-10-22 22:31 | |
![]() | Og jeg trodde at de som skrev "tfs" og "grt" led av vokalfobi :) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-10-22 22:33 | |
![]() | Forkortelser er vel en form for vokalfobi. Man er redd for å bruke for mye tid på skriving, ergo man forkorter ved å utelukke vokalene. | |
innocenta | 2009-10-22 23:39 | |
![]() | Vklr r ppskrtt. | |
Maisen | 2009-10-23 08:59 | |
![]() | Jeg synes ikke vi skal diagnostisere folk bare fordi de er gået tom for vokaler. Det er faktisk ikke alle som er så heldigt stillet at de kan vælge og vrage mellem konsonanter og vokaler hele tiden:-) | |
Valpen | 2009-10-23 09:24 | |
![]() | Det teiteste med bruken av tfs er at mange klikker seg ut av spillet før jeg rekker å svare dem. Jeg svarer nemlig aldri med tfs, men prøver å skrive noe hyggelig. | |
Valpen | 2009-10-23 11:21 | |
![]() | USA Tfs er da ikke bare utelukkelse av noen vokaler. Her er jo også konsonanter utelukket. Det er jo også første bokstav i hver av ordene. Skal man følge din teori så blir det jo: tkk fr spllt VG, AP og desslike er jo ingen utelukkelse, men valg av ordenes første bokstav - her det til og med vokaler også Altså litt tynn teori mister ?? | |