Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 217

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kroko2009-10-28 09:07
Antall innlegg: 42

Mac og ordspill
Jeg sliter med å flytte/legge brikker på brettet (fort nok) med min MacBookPro. Det er såå frustrerende! Egentlig liker jeg best å spille lynrask (som jeg gjorde på min gamle pc) men nå sliter jeg med og holde tiden på stress!! Det er så frustrerende!!
Noen som har noen gode råd??
Finnes det mange macbrukere på ordspill?

Takker for all hjelp....
hilsen frustrert macbruker

cammie2009-10-28 10:53
Antall innlegg: 189

Hm.. Det går fint på min mac. Jeg kan ikke skylde på maskinen, men kun mitt eget hode når det går for fort i svingene ;-) Jeg mener å huske at noen har bedre erfaring med Firefox enn Safari, men jeg har ikke greie på det dessverre.

Glory2009-10-28 11:54
Antall innlegg: 388

Kun problem når nettilgangen en sjelden gang er svært treg. Firefox fungerer best.

Kirsti2009-10-28 12:20
Antall innlegg: 1946

Jeg bruker også Mac, og det eneste rådet jeg kan gi er å oppdatere Flash - det hender jeg merker en treghet, og da er det som regel det som må til.

Cygnus2009-10-28 12:47
Antall innlegg: 44845

jeg bruker Mac og stort sett går det greit - en gang i mellom skjer det at brikkene på et vis ikke lar seg flytte, eller det tar evigheter å slepe dem på plass og noen hopper rundt! ser at Kirsti sier det er Flashoppdatering som må til - får finne noen kyndige som kan fortelle meg hva det er!

kroko2009-10-28 13:24
Antall innlegg: 42

Takk for svar! Jeg bruker Firefox allerede, og skal oppdatere Flashen min for sure.

Cygnus: Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Håper flashen kan hjelpe!

Kirsti2009-10-28 13:29
Antall innlegg: 1946

Cygnus: Gå inn på www.adobe.com/produc...as hplayer/ og last ned siste versjon av Adobe Flash Player. Det er gratis, og siden Mac er så brukervennlig, går installeringen som en lek. Dette fikser du uten datakyndig hjelp!

HanneH2009-10-28 13:36
Antall innlegg: 2290

Adobe Flash Player finner du om du skriver det inn i en søkemotor, feks. Google eller Kvasir. Skriver du alle 3 ordene mener jeg du kommer rett inn på oppdateringssiden. Da trykker du bare på et gult felt hvor det står oppdater Flash player nå. Dette bør man gjøre ca. 1 gang hver måned vil jeg anbefale for å få Ordspill til å virke fint. Ordspill er helt avhengig av at Flash playeren fungerer som den skal.

Det er bare å følge henvisningen som man får underveis ved oppdateringen, om så bør man etter at installasjonen er ferdig (tar bare noen få minutter) ta en restart av datamaskinen.

Cygnus2009-10-28 16:52
Antall innlegg: 44845

TAKK!

gompedyret2009-10-28 18:55
Antall innlegg: 4381

Om du bruker firefox er det bare å trykke på linken og installere i vei. Siden firefox i Windows er så brukervennlig trenger du verken eksperthjelp eller å restarte maskinen, det holder å starte firefox på nytt!

baltez - Ikke medlem lenger2009-10-28 19:14
Antall innlegg: 1398

Hva er en søkemotor??

rustung2009-10-29 20:24
Antall innlegg: 48

Jeg har også mac men med alle oppdateringer, og det hender likevel at spillet stivner og bokstavene flyr rundt av seg selv. Da må jeg logge ut, og inn igjen, og så er alt fint. Sånn har det vært en ukes tid, det fungerte helt fint før. Så noe er litt på tok, som ikke var på tok før.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?