Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 217 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
EspenDD | 2009-11-06 12:27 | |
![]() | Avbrutt på grunn av ustabilt nett Jeg vet ikke om det er mulig å løse dette problemet på noen som helst måte, men jeg er oppført med en del avbrutte kamper og har dertil fått en noe dårligere rangering. I og for seg en grei sak, men problemet er at jeg har aldri avbrutt en kamp - det har vært nettforbindelsen det står på. Er det på en eller annen måte mulig å utvikle et system som faktisk klarer å skille mellom det å gi opp og det å miste tilkoblingen? | |
twiver | 2009-11-06 12:49 | |
![]() | Hvis jeg var deg.....så ville jeg skrevet det under personbeskrivelse i profilen. Da kan ihvertfall andre som kikker på profilen din se grunnen til at du har mange avbrutte kamper. | |
rbm | 2009-11-06 12:51 | |
![]() | Ja,det er lurt å fortelle hvorfor man "gir opp"..pleier å gjøre det selv i chatten når jeg omsider får koblet på igjenn..etter å ha vært "lost in space"..hehe | |
Alfa93 | 2009-11-06 12:54 | |
![]() | Hei, EspenDD! Dessverre kan ikke Ordspill vite om forbindelsen blir brutt pga. en feil eller fordi du trykker på krysset i hjørnet og avbryter med vilje. Det eneste jeg kan anbefale, er at du får sjekket og ordnet forbindelsen din. Ellers kan det, som Twiver foreslår, være en fordel å skrive grunnen til alle avbrytelsene. Da vet folk at du ikke avbryter med vilje :) Lykke til videre! | |
HanneH | 2009-11-06 18:25 | |
![]() | Og pass på å oppdatere Adobe Flash player jevnlig, ca. 1 gang i mnd. vil jeg anbefale, den virker veldig mye inn på hvordan Ordspill oppfører seg. Er viktig at den er i orden. Jada, vet dere har hørt det før, men en viktig ting kan vel aldri sies ofte nok :D | |