Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 452 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-04-30 17:41 | |
![]() | Popp opp vindu. Etter at jeg meldte meg inn i Ordspill har det begynt å poppe opp vindu i ett kjør på pcen min. Skulle ønske det finnes en måte å stoppe det på. Takknemlig for svar. Benytter anledningen til å gi masse ros til spillet forøvrig, og til oppofrende spillverter. :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-30 17:59 | |
![]() | På nedtrekksmenyen under verktøy, finner du popup-blokkering. Hvis du setter denne på, kan du velge innstillinger for blokkeringen, ved og sette inn de adresser du tillater fra. Her trenger du åpning for privatchatt bl.a | |
Mooseman | 2008-04-30 19:23 | |
![]() | Monabeth henviser til nettleseren din, i tilfelle du lurer... ;) | |
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-04-30 20:36 | |
![]() | Hei monabeth og mooseman! Jeg bruker Firefox med innlagt "block popup windows", men har nå lagt inn tillatelse for ordspill....kanskje det var det som manglet? Takk for hurtig svar. :) | |
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-04-30 21:33 | |
![]() | Meg igjen! Ingen popp opp vindu på pcen.....før jeg åpner favorittsiden for tiden,- Ordspill. Jeg skulle gjerne hatt en bit av it-avdelingen på loftet ja, både titt og ofte da hadde jeg ikke trengt å henvende meg til hoffet! Men la det være, jeg får heller slite meg dette pc-ræle. (Nytt ord) Ha en riktig fin kveld, og en herlig fridag i morra. :)))) | |
Mooseman | 2008-04-30 22:06 | |
![]() | Kan du gi litt mer info om hva slags popopp vinduer du får ? | |