Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 240 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
pademelon | 2009-12-09 00:52 | |
![]() | Chatten Hei, er det mulig å endre på chatten, slik at man kan se når den andre skriver. Slik at det står " pademelon skriver ..." - Av og til sitter man og lurer litt på om den andre skriver noe etter et spill osv. Det er vanlig på andre chatter i Gmail/ Hotmail/Facebook at det står når den andre skriver noe. Et lite ønske fra meg hvertfall :)) | |
Ninaxxx | 2009-12-09 09:19 | |
![]() | God idé, pademelon :) Det er ofte jeg begynner å skrive noe hyggelig til en person etter at spillet er over, men før jeg får sukk for meg er vedkommende borte. Aner ikke om dette er teknisk mulig (vel, det er det nok), men spørsmålet er vel heller om de som står bak den tekniske delen av ordspill kan prioritere dette. Vi kan legge det inn som et forslag til spillutviklerne, så får vi se hva som skjer :) | |
ordbruker - Ikke medlem lenger | 2009-12-09 11:17 | |
![]() | Helt enig! Chatter ikke så mye under selve spillet da jeg helst spiller panikk, men det hender at jeg har lyst å si noe etterpå. | |
ordbruker - Ikke medlem lenger | 2009-12-09 11:17 | |
![]() | Noe pent da :-) | |
pademelon | 2009-12-09 12:43 | |
![]() | :) - hvem kan man henvende seg til montro- jeg synes det er en ting som er verdt å prioritere- både i privat chat og under spill. Eller har du skrevet til noen allerede ninaxxx? | |
Ninaxxx | 2009-12-09 18:23 | |
![]() | Hei igjen :) Har ikke rukket å gjøre noe med saken enda, dro på jobb rett etter at jeg skrev innlegget over. Skal sende en forespørsel til spillutviklerne nå. De har mye å gjøre, så det er uvisst når det eventuelt vil komme et svar på frågan :) | |