Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 240

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Simba42009-12-29 16:48
Antall innlegg: 5

frakoblet
hei hei!
Har opplevd to ganger de siste ukene at man er midt i ett spill, så plutselig dukker det opp en melding som sier at du er frakoblet og må koble til spillet på ny. tiden bare går og går men ingenting skjer, og når man da til slutt lukker det spillet er det borte på listen over startede spill og begge spillere har beholdt opprinnelig score.
noen tips til hva jeg kan gjøre eller hva det skyldes? irriterende når man ligger godt an å pltuselig få spillet "annulert"

:)

HanneH2009-12-29 17:09
Antall innlegg: 2290

Om du får beskjed om at du er frakoblet, skal du ikke lukke spillet. Da kan du ende opp med avbrutt spill og mye poengtap.
Du må lukke selve spillrommet du er i, sjiraffen eller et annet, da har du 5 min. på deg til å logge deg inn igjen på samme spillrom. når du da kommer tilbake får du beskjed om at du allerede er i et spill og om du vil tilbake i dette, da må du selvfølgelig svare ja på det.

Kan selvfølgelig være litt for sent med 5 min. om du bruker alle dem for å komme inn igjen om det er panikkspill du spiller :)

Simba42009-12-29 18:02

jeg har verken mistet poeng eller fått oppført avbrutt spill. Det hender av og til at jeg faller ut pga av PC`n og blir koblet ut da, men da logger jeg inn igjen og kommer inn på spillet igjen
problemet er her at verken jeg eller motstander får gjort noe og tiden til motstanderen går lang utover lovlig tid på Lynrask.
MSå når jeg logger ut og inn igjen er spillet borte og jeg har uendret statistikk- som om spillet aldri har eksistert.

Mary 22009-12-29 19:29
Antall innlegg: 68

Med ei "normal" fråkobling skal ein greie å kome seg innpå igjen, slik Hanne H forklarar det. Men no i den siste tida har dt hendt at ALT står stille. Eg lukker ikkje spelet, kjem berre ikkje inn på spelrommet igjen.
Har ikkje sjekka om ranking er uendra, det skal eg gjere neste gong.

HanneH2009-12-29 20:14
Antall innlegg: 2290

Simba4, var spilelt påbegynt og dere begge hadde lagt bokstaver når dette skjer?

Tror jeg har opplevd det samme en gang eller to, men tror ikke dette er noe som skjer så ofte. Er vel bare en liten feil i programmet en eller annen plass som intreffer da.

Simba42009-12-30 20:28

ja, spillet var godt i gang med ca halve brikkene allerede på brettet..
men da er det nok en liten bug som dukker opp av og til som man ikke får gjort noe med :)

ave - Administrator2009-12-30 21:03
Antall innlegg: 4986

Jeg hadde også en slik runde den siste uka, trodde at feilen var hos meg og gruet for et stort rankingtap. Da jeg fikk logget på igjen var alt som før det og ingen skade skjedd.......

Alfa932009-12-30 22:17
Antall innlegg: 7771

Det var i hvert fall èn dag for kort tid siden av Sjiraffen var syk. I slike tilfeller skal ikke spillene registreres, ettersom det er Ordspill og ikke spillerens skyld at spillet blir avbrutt. Vet du om flere har hatt samme problem som deg samtidig?

Simba42009-12-31 12:41

vet ikke, for jeg fikk ikke pratet med motspiller for alt ble inaktivt men regner med det samme skjedde hos han/henne

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?