Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 200 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
norei | 2010-01-07 02:12 | |
![]() | hvem starter spillet hva er det som avgjør hvem som åpner et spill? | |
gompedyret | 2010-01-07 02:20 | |
![]() | Så vidt jeg har erfart, så er det tilfeldig. Dog, den som åpner spillet står alltid nederst på listen over spillere. | |
Torill | 2010-01-07 02:46 | |
![]() | Men dere snakker kanskje om to ulike ting. Selv du gompedyret snakker vel strengt tatt om to forskjellige ting. En ting er at jeg starter et spill, Torills spill, da havner mitt navn nederst på listen over spillere. Men hvem som har første legg, later til å være tilfeldig. Men har ingenting med hvilket navn som står nederst å gjøre. Hilsen Vokterrådet. | |
twiver | 2010-01-07 11:40 | |
![]() | Hmmmm mulig jeg er dum nå, men hvilken liste over spillere snakker dere om ? Jeg trodde det var sånn at når man starter et nytt spill, så havner det nederst på liste over "nye spill". Men det er ikke bestandig det nederste spillet på denne listen, er det som er startet sist. Når man går inn et rom, kommer denne listen i alfabetisk rekkefølge. Samme skjer hvis man kikker på "startede spill" og går tilbake igjen til "nye spill". Trådstarter lurer antagelig på hvem som får første legg, og det er tilfeldig. Hilsen ei som kanskje bør søke om innpass i Vokterrådet :) | |
Sydsklie | 2010-01-07 16:03 | |
![]() | Finnes det et senat som vokter over vokterrådet? | |
Torill | 2010-01-07 17:49 | |
![]() | Twiver, jeg mener, (og jeg trodde Gompedyret mente) den lista du kan se mens du spiller. Liste er kanskje å overdrive, den består av 2 personer i et 2-mannsspill, 3 i et tremannsspill og 4 i et 4-mannsspill. Den personen som står nederst på denne "lista" er den som åpnet spillet (Torills spill hvis det var jeg som åpnet, da står jeg nederst). Mens føste legg er noe helt annet. Den lista du snakker om Twiver er noe helt annet enn det igjen. Vokterrådet finnes ikke, heldigvis. Jeg prøvde bare være morsom. | |
Sydsklie | 2010-01-07 17:57 | |
![]() | Veldig bra Torill. Jeg prøvde jeg og :) | |
twiver | 2010-01-07 18:29 | |
![]() | Å ja DEN lista :) Godt å få det inn med teskje :) Å ja da, Vokterrådet er vel et selvutnevnt, usynlig råd, som vi vel alle er medlem av fra tid til annen :) Kanskje greit å oppklare det for evt nye lesere/medlemmer :) | |
Torill | 2010-01-07 18:42 | |
![]() | Twiver, bare for å kverulere enda litt mer. Vokterrådet er ihvertfall ikke selvutnevnt! Det er antivokterrådet som er selvutnevnt. | |
twiver | 2010-01-07 18:46 | |
![]() | Jeg har da ikke sagt at det var selvutnevnt av DEG :) | |
gompedyret | 2010-01-07 21:06 | |
![]() | Ai. Må lære meg å ikke svare på natta i søvnrus. Takk for at du oppklarte, Torill, og beklager forvirringen, norei. Det er altså tilfeldig hvem som har første legg i et spill. Det som er konstant er at den som har laget spillet alltid er nederst på lista over spillende i selve spillet. | |