Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 497 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 23:22 | |
![]() | Nye ordspillere.... (ikke nygammel) Kan en ny ordspiller være god fra første spill? Mange som klager og sier at det må være en "nygammel" bare fordi han e god fra første spill. Kan vel hende noe bare har talent til dette og/eller som har spilt mye scrabble før man begynte her. | |
| rbm | 2010-01-08 23:30 | |
![]() | Det kan nok hende...har selv vært Scrabblespiller (brett) i 35 år før jeg begynte å spille her...og det vil nok merkes at man har noe erfaring da..:-) håper jeg!! :-o hilsen levende postdame... | |
| liselotta | 2010-01-09 00:46 | |
![]() | kan baltez bli til død postmann? å jada......... | |
| Torill | 2010-01-09 02:21 | |
![]() | Jeg begynte å spille scrabble omtrent samtidig som rbm. Og ordspill i mars 2008. Det er definitivt ikke det samme, selv om det er fryktelig likt. Jeg vil påstå at det er umulig å gå rett fra scrabble til panikk hastighet (og å holde seg til tida). Hvis man legger mb og cf i første spill, har man definitivt hatt et annet nick før. I normal eller stress hastighet vil jeg tro en dreven scrabblespiller kan hevde seg relativt bra. | |
| Kirsti | 2010-01-09 02:53 | |
![]() | Liselotta - dette lukter da av en helt annen. | |
| Sydsklie | 2010-01-09 10:59 | |
![]() | Ja - har en spilt en scrabble før ordspill kan en hevde seg bra på standard brett i hastighet stress + fra 1. spill. Så stå opp fra de døde postmann. Vær med og lek med tfs, grt,... | |
| liselotta | 2010-01-09 12:27 | |
![]() | kirsti: jo, kanskje det, ikke godt å si hvem de mangehoda trolla er :-) | |
| død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-10 13:55 | |
![]() | ka lukter det av det av dere? kan liselotta og kirsti få jobb i kripos? | |
| Kirsti | 2010-01-10 15:18 | |
![]() | Jeg tror neppe en viss undring over hva som driver et menneske som til stadighet opprettter nye profiler bare for å skrive i forum - i stedet for å si det han vil si under det navnet han faktisk spiller med - kvalifiserer til jobb i Kripos. | |
| Twisten | 2010-01-10 15:27 | |
![]() | Jeg har sett denne "diskusjonen" før, tror jeg :-) Og undres... jeg lurer bare på hvorfor man prøver å gjette hvem som er hvem, når det dukker opp nye eller nygamle nick? Får man poeng for å gjette riktig? Er det ikke lov å opprette ny profil etter å ha slettet den gamle? Er det ufint? Hva handler egentlig hele greia om? | |
| Kirsti | 2010-01-10 15:49 | |
![]() | Godt spørsmål, Twisten. Grunnen til at jeg i det hele tatt skrev noe her i utgangspunktet, var bare at jeg syntes det var litt unødvendig av liselotta å "anklage" baltez, men det kom vel ikke så godt frem. Hvem død postmann egentlig er, interesserer meg faktisk ikke. | |
| liselotta | 2010-01-10 16:02 | |
![]() | Litt unødvendig å "anklage" gode gamle baltez litt unødvendig å kommentere "anklagerne" litt unødvendig å starte tråd om nygamle/gammelnye litt unødvendig å opprette nye profiler i ett sett, bare for å skrive i forum litt unødvendig ........ ordspillforum i et nøtteskall ;-) | |
| Kirsti | 2010-01-10 16:09 | |
![]() | Akk ja. | |
| rbm | 2010-01-10 16:11 | |
![]() | Men se så effektivt det er...å få mange med på en helt utrolig diskusjon...skal vi aldri lære..haha...jeg lærer visst ikke heller!! | |
| liselotta | 2010-01-10 16:42 | |
![]() | Nettopp rbm, godt noen tar poenget og ikke minst relaterer til egen person. Slik som deg og meg og ja, til og med kirsti, eller hva ? :) | |
| Kirsti | 2010-01-10 16:56 | |
![]() | Jeg, nei? Jeg er ufeilbarlig. ;-) | |
| Roo - Ikke medlem lenger | 2010-01-12 00:19 | |
![]() | Da kan man jo heller diskutere de med høye poengsummer som ikke en gang gidder å begynne spillet før etter en ti-tolv runder, men bare bytter brikker og passer for så å legge bingoer. Så utrolig feigt. Jeg kan jo ikke akkurat gi meg heller når jeg møter på sånne spillere, da taper jeg jo masse poeng. Har møtt på mange sånne spillere i det siste og syner det er sleipt å drive på sånn.. | |
| GreteSB | 2010-01-12 05:58 | |
![]() | Roo: Men tenk på alle de poengene du kan samle i mellomtiden! | |
| død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-12 07:32 | |
![]() | takk for hyggelige svar til mitt spørsmål sydsklie og rbm. til dere andre lær dere og holde dere til tråden... eller start deres egen tråd der dere kan diskutere det som dere ønsker. | |
| tombola | 2010-01-12 14:54 | |
![]() | For ikke å holde meg til temaet, død postmann; hvor går grensen? Halvdød politiker, skamslått lektor, suspekt prest, pyroman pyrotekniker, snill terrorist, vingeklippet fredsengel - jeg bare spør, så jeg vet hva jeg får kalle meg neste gang. | |