Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 200 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Helene_89 | 2010-01-23 00:18 | |
![]() | Folkeskikk? Trodde faktisk at vi var oppdratt til å si "hei, hadet,takk for maten, takk for meg", osv. Håper ikke disse grunnleggende normene for folkeskikk skal forsvinne. Noe av kosen med spillet, for min del, er at det faktisk er mennesker jeg spiller med. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 00:25 | |
![]() | javel....og??? | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 00:35 | |
![]() | kosen med å spille på nett e at man slipper å være så høflig og grei. tenk å kunne sitte hjemme og slappe med et ordspill uten å trenge å snakke og være høflig. man e jo det nok ellers i livet. hvis æ va nødt å chatte med noen så hadde æ heller kjøpt mæ en kasse pils og dratt på saunabesøk enn å chatta med ordspillere. venner har æ nok av og trenger ikke flere. for min del trenger ikke dere å hilse, takke for spille og gratulere for en bingo. ring heller mora di og spør om det går bra med ho. | |
Alfa93 | 2010-01-23 00:38 | |
![]() | Hei Helene_89. Dette er et stadig tilbakevendende tema her. Mange er enige med deg i at hei, grt og tfs er en del av spillet, mens andre igjen er her for å spille, eller mener at disse frasene ikke egentlig betyr så mye. Heldigvis er mennesker forskjellige. Her er det opp til hver enkelt hvor mye de ønsker å si. Personlig synes jeg chat er hyggelig, men det er ingen grunn til å bli fornærmet om motspiller ikke ønsker chatting. Det er også fort gjort å glemme øflighetsfrasene i kampens hete :) Mitt tips må være å la hver enkelt avgjøre selv hvor mye de ønsker å chatte. Ønsker du å chatte, kan du jo merke deg hvilke spillere som er interesserte i det, og hvem som ikke er det :) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 00:47 | |
![]() | Fint innlegg død postmann. Sikker på at en sånn oppegående nordlending som deg har en overfylt venneliste. | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 00:53 | |
![]() | ja æ har tre venner. par av dem e riktignok naboan mine som bor i sentrum, men den millshaken dem lager e konge god. også har dem et nydelig spillrom med couronne. | |
Helene_89 | 2010-01-23 00:55 | |
![]() | Mener bare at "du skal gjøre mot andre, som du vil at skal gjøre mot deg". Koselig om folk gidder å svare "hei", og enda koseligere om di gidder å si; "tfs". Men setter umåtelig stor pris på, om det mer mulig, å slippe at medspillere avbryter spillet uten noen begrunnelse. | |
Helene_89 | 2010-01-23 01:02 | |
![]() | hehe, det var jo ikke vennelisten min jeg var ute etter å fylle opp.. Håper bare ikke vi "glemmer" at det er mennesker bak det hele. Må også si at jeg har "møtt" for det meste koselige "mennesker" her, men tanken min var; er vi så kyniske at vi ikke ser menneskene bak? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:09 | |
![]() | Jeg er helt sikker på 3 ting!: 1. Jeg er kynisk. 2. Jeg eier ikke folkeskikk. 3. Jeg klarer meg utmerket her i verden på tross av punkt 1 og 2. God jul alle sammen! | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:09 | |
![]() | se innlegget til alfa93 her som forteller at alle e forskjellige. personlig syns æ chatten e forstyrrende i søken etter bingoer. | |
Helene_89 | 2010-01-23 01:11 | |
![]() | Lurte egentlig bare på hvor folkeskikken og oppdragelsen sviktet jeg. | |
Scrabla | 2010-01-23 01:13 | |
![]() | For mange går nok grensen der hvor de tror ingen kan se dem. | |
Ø N | 2010-01-23 01:14 | |
![]() | Ikke for å være vrang eller vanskelig. :) La oss snu dette på hode. Hvis alle sa hei chattet under spillet og takket for spillet ble ikke noe av det unike med hvert enkelt menneske borte da ? Alle mennesker er forskjellige og ikke noen masseproduserte roboter som oppfører seg 100% likt. Så hva med og la alle mennesker få være som de er slik at det som kommer fra motspilleren ikke er en plikt eller et krav men ganske enkelt noe som nettopp dette ene mennesket føler for og gjøre der og da. | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:15 | |
![]() | tfs | |
Helene_89 | 2010-01-23 01:32 | |
![]() | Neida, ikke for å være vrang.. Mener at når vi kan ta oss "tid" til å spille, så hvorfor ikke ta oss tid til å se at det faktisk er mennesker bak profilene. Hvorfor har vi tid til å spille, men ikke tid til "hei"," takk for koselig spill", osv... | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:33 | |
![]() | alle gidd ik det helene. move on | |
Helene_89 | 2010-01-23 01:38 | |
![]() | Hehe, "dødpostmann", livet går tross alt videre... | |
Ø N | 2010-01-23 01:41 | |
![]() | Fortsatt ikke for å være vrang eller vanskelig. :) Hvis alle skal oppføre seg likt så kan jo utviklerne av ordspill programmere ferdige fraser slik at det bestandig står hei og tfs. Synes du dette høres koselig ut ? Den eneste forskjellen på dette og det du ønsker deg er at du vil har ferdigprogrammerte mennesker og spille mot. Nei takk for at alle er forskjellige slik at det som kommer i scatten er noe dette ene mennesket gjør av egen fri vilje og ikke fordi han er programmert til å gjøre det. | |
vas - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:43 | |
![]() | Ø N er svært flink til å sette dette i rett perspektiv. Bra! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-01-23 01:43 | |
![]() | Scatten? Hva driver egentlig du med på fritiden Ø N?? | |