Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 491 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| monalisa | 2010-01-31 16:51 | |
![]() | Ufin oppførsel Finnes det noe sted å rapportere ufin/ubehagelig språkbruk? Opplevde dette nå, trist hvis det er yngre brukere som opplever dette! | |
| Alfa93 | 2010-01-31 16:54 | |
![]() | Fint om du sender det til en spillvert, f.eks. meg. Vi vil se på saken og reagere mot vedkommende. | |
| Alfa93 | 2010-01-31 17:02 | |
![]() | Jeg slettet innlegget ditt, da det nok ikke er lov til å navngi spillerne i åpent forum, men jeg tar det videre. Takk for at du sa ifra, det er helt nødvendig for at vi skal få gjort noe :) | |
| Alfa93 | 2010-01-31 17:06 | |
![]() | Du kan forresten sende meldinger på følgende måte: min side -> meldinger -> skriv ny melding. Eventuelt kan du trykke på navnet mitt øverst i innlegget her, og derfra velge "send en melding til Alfa93" Deretter skriver du meldingen, og trykker "send". | |
| Daniel | 2010-04-12 04:50 | |
![]() | Det skulle vært en rapporteringsknapp inne på spillebrettet, og da kunne chatten blitt sendt direkte til adm... | |
| Torill | 2010-04-12 05:17 | |
![]() | Daniel, er redd dette ville kunne føre til "overrapportering". Det som sies i chatten er på en måte en privat samtale mellom spillerne, og det er jo bare overtrampene som skal rapporteres. For lett tilgang til en rapporteringsknapp kan føre til at noen rapporterer uten at det strengt tatt er noen grunn til det, vertene må forholde seg til overdrevne mengder private samtaler. | |