Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 200

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
spim2010-02-07 20:12
Antall innlegg: 6

Virker ikke "Nekt"-knappen?
Hei

I det siste virker det som om det ikke skjer noe når man klikker på "Nekt"-knappen, feks dersom man ikke ønsker å spille med spilleren som kommer inn i spillrommet.

Er det bare meg eller?

Torill2010-02-07 20:15
Antall innlegg: 3664

Har du husket å klikke på navnet til den du vil nekte?

Infernalsk - Ikke medlem lenger2010-02-07 20:23
Antall innlegg: 25

Lite vits å spille med deg altså

spim2010-02-07 20:32

Nei, har ikke husket å klikke på navnet, trodde ikke man måtte det når personen har kommet inn i spillrommet. Skal prøve det om det blir nødvendig en annen gang. Takk:)

Infernalsk: Det kan være mange grunner til at man ikke ønsker å spille med en person. Eller var det noe annet du lurte på?

Infernalsk - Ikke medlem lenger2010-02-07 20:46

Ville bare gi et hint om at det ikke akkurat er den beste markedsføringsstrategien av deg selv...

Lurer ikke på noe spesielt, profilen din fortalte meg at du er en dame fra Bergen... Rikelig med info det

Torill2010-02-07 20:48
Antall innlegg: 3664

Hva driver dere med? Flørter? Jeg skjønner ikke no....

spim2010-02-07 21:17

Infernalsk: Jeg har heller ikke til hensikt å markedsføre meg selv. Men det er nå sånn en gang at man ikke alltid har lyst til å spille mot alle, og det er nok derfor det er mulig å klikke "Nekt" i spillrommet.

Jeg ser at du ikke har spilt så mange spill ennå, men du vil sikkert etterhvert oppleve enten at du blir nektet i et spill, feks fordi du har veldig mye lavere ranking enn motspiller, eller at du ønsker å ta i bruk "Nekt"-knappen selv av ulike grunner.

For min del avslutter jeg diskusjonen her, og ønsker deg lykke til på ordspill.no

Torill: takk for konstruktivt svar - det virket :)

Infernalsk - Ikke medlem lenger2010-02-07 23:01

spim fornekter seg ikke. Ikke bare vil hun nekte folk å spille, hun vil også nekte meg å fortsette "diskusjonen", som hun kaller det.

Jeg vil helst slippe å oppleve å bli nektet av deg på grunn av alle dine ulike grunner.

Torill: Flørting må dokumenterest. Men hun hadde uansett nektet å gå på date med meg.

"spim er ingen fersken, hun er en nektarin"

Rokiskis2010-02-07 23:12
Antall innlegg: 69

Jeg noterer meg navnet "Spim" og herved nektes du i alle spill mot yours truly, selv om du sikkert ike ønsker det.

Infernalsk: Velkommen !

Rokiskis2010-02-07 23:12
Antall innlegg: 69

skal være "ønsker å spille mot meg uansett"...

gompedyret2010-02-07 23:33
Antall innlegg: 4381

Til orientering:

Det er enhver ordspillers fulle rett å spille mot hvem man vil. Dette inkluderer også å _nekte_ å spille mot hvem man vil.

Hvis man blir nektet, er det ett råd som gjelder: Aksepter det og finn noen andre å spille mot. Det man derimot IKKE bør gjøre er å ta det personlig og prøve å "ta igjen" offentlig.

Da trådstarter har fått svar på det hun lurte på, stenges tråden. Reaksjoner på denne posten kan tas privat til meg.

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?