Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 343 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Bokoman | 2008-05-11 21:10 | |
![]() | STADIG FEILMELDINGER Flere ganger har jeg fått melding om at jeg har passet,brukt opp tida osv. Dette har ikke vært riktig, så alle de gangene dette har skjedd har det vært før jeg skall bruke X3,og jeg har derfor tapt alle disse kampene. Jeg må innrømme at jeg ble nokså forbannet. Hvordan kan dette skje? | |
Magia | 2008-05-11 21:32 | |
![]() | Det samme har skjedd meg,det er merkelig at slike ting skjer,en spiller for og forbedre seg ikke det motsatte | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-11 21:37 | |
![]() | Dersom du mener at det skjer noe feil i et spill. Noter deg tidspunktet for dette spillet og gi beskjed til en spillvert. Har ikke hørt om slike feil tidligere. Tror ikke dette har noe med hvilken rute du vil legge på, hverken spillet eller motstander vet jo noe om det. Blir man stresset, kan man gjøre feil. Min største tabbe var å trykke "bytt brikker" da jeg hadde lagt ut en bingo over to røde i tilfeldig. | |
Cissa | 2008-05-12 00:18 | |
![]() | hei monabeth, jeg ble frakoblet i kamp nr 320151, klarte ikke å komme inn igjen, husker ikke hvilket spillerom, men trodde det var krokodillen. Litt ergerlig når en leder. | |