Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 315 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Casio | 2008-05-12 15:28 | |
![]() | Kan ikke spillet klokken?? Flere ganger i dag har jeg oppdaget at jeg slett ikke får et minutts betenkningstid. Jeg får 20-30 sekunder hvis jeg er heldig. Hva kommer det av? Det går også svært ofte ca 10-15 sekunder fra jeg trykker "legg" til det blir registrert. Hvorfor det? Jeg taper jo verdifull tid, særlig på slutten. På mitt siste spill fikke jeg plutselig beskjed om at jeg hadde forlatt spillet!?!?!? Jeg satt og ventet på motstanderen. Klokken hennes gikk, og min sto stille. Hva kommer dette tullet av?? | |
Luske | 2008-05-12 15:30 | |
![]() | Jeg har opplevd det samme. Har tenkt at det kan skyldes dårlig nettleverandør, men jeg vet ikke. Er uansett irriterende, også for motspiller. | |
virus256 | 2008-05-12 16:09 | |
![]() | Tror nok ikke de skyldes nettlevrandøren, da burde det være problemer med all form for internett fra pcn din, slik som vanlig lasting av sider, nedlasting etc. Hadde det samme problemet, ofte med Firefox, så brukte Internet explorer noen ganger. Formaterte pcn i går, å etterpå går det som smurt. | |
Mooseman | 2008-05-12 20:49 | |
![]() | Casio, kan du fortelle oss hvilket spill det var ? Sjekk i stastistikken din, så skal jeg gi beskjed til spillutviklerne, så kan de sjekke opp om det er noe galt Takk | |
Casio | 2008-05-12 21:08 | |
![]() | Mooseman - jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne finne ut hvilket spill det var. | |
Mooseman | 2008-05-13 09:32 | |
![]() | Ok, har varslet administrasjonen | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-05-13 10:12 | |
![]() | er ikke Casio en konkurrerende klokkefabrikk? | |