Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 395 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bestemamma - Ikke medlem lenger | 2010-04-03 20:38 | |
![]() | På to steder samtidig. Hvordan kan Bob123 være i Sjiraffen og Pumaen samtidig? | |
ajnor | 2010-04-03 20:51 | |
![]() | Jeg har også opplevd å være på to steder samtidig her inne i det siste.... Det har skjedd hvis jeg f.eks. har vært og spilt i Krokodillen og så skal jeg over til Katten for å spille turnering. Hvis jeg har latt være å lukke Krokodillen, bare gått til hovedsiden og klikket meg inn i Katten, så har Katten åpnet seg i nytt vindu - og vips, så er jeg innlogget både hos Kroko og Katt! ;-) Vet ikke hvorfor det har skjedd, men det har skjedd nå i det siste, etter at jeg begynte å bruke Google Chrome. | |
awi | 2010-04-03 21:17 | |
![]() | Ja, det er desverre mulig å være i to rom samtidig. Vi har sagt i fra til utviklerne, men det er visst vanskelig å fikse denne bugen. Så vi får nok bare leve med det inntil videre. | |
Smartgirl | 2010-04-03 21:22 | |
![]() | Kan vi spille to spill samtidig også, da? | |
Kara3 | 2010-04-03 21:33 | |
![]() | Trodde du het Smartgirl, jeg... Neida, jeg bare tuller! Men det er nok lite sannsynlig.. :) | |
slengbukse | 2010-04-05 21:35 | |
![]() | Hvorfor ikke? Jeg har hatt stor glede av å spille flere bord med poker på internett samtidig. Kunne godt tenkt meg å spille to ordspill-brett samtidig også. | |