Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 200

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jenka2010-04-04 17:06
Antall innlegg: 61

tilfeldig - stress
Jeg er ikke helt inne i reglene for ordspill, men er det slik at en motspiller kan gå mer enn 4 minutter over tiden - på tilfeldig stress som er 20 minutter - og likevel ikke tape på det?

Alfa932010-04-04 19:04
Antall innlegg: 7771

Man vil alltid tape poeng på minustid.
Hvis du ser teksten som står til slutt i spillet, vil du se hvor mange poeng en spiller har tapt på minustid.

Spillet avsluttes etter 5 minutter på overtid :)

Dompappen - Ikke medlem lenger2010-04-04 19:07
Antall innlegg: 30

Jeg spiller ikke tilfeldig,og det er heller sjelden at jeg spiller stress.men i standard lynrask er det i hvert fall slik ...at går jeg over tida..så straffer det seg i form av trekk i poeng. Regner med at det samme gjelder tilfeldig stress.. Noen spillverter som kan komme ilende og forklarende til???

Dompappen - Ikke medlem lenger2010-04-04 19:08
Antall innlegg: 30

haha...ditt innlegg var ikke registrert da jeg begynte på mitt,Alfa:)

Alfa932010-04-04 19:09
Antall innlegg: 7771

Overtid = trekk i poeng.

HanneH2010-04-05 10:56
Antall innlegg: 2290

Men så kommer det jo an på om den med minustid leder med mye poeng, slik at h*n muligens vinner selv om minuspoengene for overtiden trekkes fra, det kan jo også skje. Og har motspiller f.eks mye lavere ranking så vil den spilleren allikevel kunne klare seg uten å få minus på rankingen om det var de poengene du tenkte på :)

jenka2010-04-05 12:04
Antall innlegg: 61

Takk HanneH!
Det var akkurat slik som du forklarer det. Min motspiller fikk ikke trekk fordi han hadde et par hundre poeng høyere ranking enn meg.
Vedkommende hadde brukt over 4 min mer enn de 20 minuttene som er tillatt, og jeg hadde flere minutter igjen. Det hjalp jo ikke meg.
Tror jeg må gå over til lynrask. Jeg er så utålmodig.

gompedyret2010-04-05 13:56
Antall innlegg: 4381

Normal, hurtig og stress: ti poengs trekk pr. påbegynte minutt overtid.
Lynrask og panikk: ti poengs trekk pr. påbegynte 15 sekunder overtid.

Ved overgang fra Stress til Lynrask blir du altså straffet fire ganger så hardt for overtid.

(Med forbehold om at det har blitt mer trekk for Panikk i det siste.)

Jenka: naturlig progresjon, det der. :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?