Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 650

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ennja2008-05-14 19:26
Antall innlegg: 82

SYNLIGGJØRE RANKING
Heisann!!
Kunne det være en idé å sette rankingen i parentes bak navnet til den som har åpnet nytt spill. (f.eks Ennjas (1200) spill) Dette vil gjøre det lettere å avgjøre om man skal klikke seg innpå. Må innrømme at jeg får litt panikk når jeg kommer inn i et spill der motspilleren er ranket bortimot dobbelt så høyt som meg :-)

Helen2008-05-14 19:29
Antall innlegg: 745

Har du lagt merke til den lille pila ved siden av inngangsdøra. Hvis du klikker på den ser du rankingen:)

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-14 19:29
Antall innlegg: 640

Før du klikker deg inn på et spill, kan du trykke på den grønne pila. Da ser du rankingen. Litt vanskelig å få øye på den pila, det tok meg en god stund også :)

Ennja2008-05-14 19:32
Antall innlegg: 82

Takk!!
Så lærte jeg noe nytt i dag også. Ble presentert for Ordspill for et par måneder siden, men har ikke skjønt bruken av pila før nå!! :-)
Kanskje ikke ranking i parentes hadde vært så toskete allikevel...?

monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-14 20:02
Antall innlegg: 1944

Toskete? Nei.

Men det gjøres ikke endringer som strengt tatt ikke er nødvendig.
Den grønne pila har jo en funkjon til: du kan se hvilke andre som har gått inn i spillet også. Fint når det er spill for 3 eller 4.

Dessuten kan man fritt velge hva spillet skal hete, benytter man seg av det, vil navnet ikke stå der (ev. med ranking).

ordknapp2008-05-15 00:04
Antall innlegg: 89

Nødvendig og nødvendig...
Det er veldig få som oppdager pila (du er ikke den eneste Ennja), og det er mye klaging på folk som går inn og ut av spill for å sjekke rankinga, så NOE bør vel gjøres.

Har i en tidligere tråd foreslått at pila bør synliggjøres bedre, for eksempel som en del av instruksjonen i det man først kommer inn i spillrommet. Ble lovet at forslaget skulle sendes videre til administrasjonen, men tråden er fortsatt ubesvart:
www.ordspill.no/foru...ea did=368#

Men egentlig synes jeg Ennja sitt forslag var bedre :-)

monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-15 00:36
Antall innlegg: 1944

Det er lagt til i spillereglene, der det står om hvordan du går inn i et spill. Dette skjedde etter forrige henvendelse. Mer får vi dessverre ikke nå.

Vi informerer ganske ofte i spillrommene om det, vær gjerne behjelpelige med det.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?