Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 639

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jeheid2008-05-14 22:59
Antall innlegg: 28

Blitt avbrutt - taper enormt med ranking. Hva kan jeg gjøre?
Er det virkelig slik at når jeg blir frakoplet så taper jeg - i dette tilfellet nesten hundre poeng på rankingen.

Hva kan jeg gjøre - jeg har prøvd å koble meg ut og inn igjen - men neida.

Her er det en stor svakhet i systemet :-(((((

jeheid2008-05-14 23:05
Antall innlegg: 28

Ser at andre har samme problem - og at det tydeligvis er min mangel på erfaring med slike situasjoner som ødelegger for meg - og ikke spillets feil. Sorry.

Best å holde seg vekk en stund altså - men ergerlig å tape så mye ranking uansett :-)

rotsen2008-05-14 23:09
Antall innlegg: 34

det skjedde med meg tre ganger mens jeg spilte. (((((

ajnor2008-05-14 23:10
Antall innlegg: 958

Forbaska irriterende! Ikke at jeg har så fantastisk ranking, men den blir jo ikke akkurat bedre av at jeg stadig blir frakoblet. Siden det er jeg som blir frakoblet, så er det jo jeg som taper ranking. :-( Lurer på hvor lenge vi må holde oss vekk. Abstinens!!!

saftblander2008-05-14 23:12
Antall innlegg: 2

Jeg har og blitt kastet ut flere ganger i løpet av et spill, utrolig irriterende!!!
Tar det som et tegn på å gi seg for kvelden..
God natt :)

Mooseman2008-05-14 23:13
Antall innlegg: 1596

Vi har full forståelse for ergrelsen jeheid, og dette er nok en litt spesiell situasjon for de fleste av oss.
Kanskje det kan være en liten trøst at noen tapte betydelig mer enn deg da problemet startet ;)

Teknologi, internett, servere og datamaskiner lever til tider sitt eget liv, og de fleste av oss ville nok bli overrasket over hvor mange servere som detter ut iløpet av en dag verden over.
Årsakene kan være mange, programmeringsfeil, linjetrøbbel, strømbrudd, kabler som blir gravd over og andre rare årsaker.
Så lenge vi ikke vet årsaken, kan vi ikke gi noe konkret svar, men forhåpentligvis er dette noe som ikke vil skje igjen.
Jeg kan jo ikke gi noen 100% garanti, men det kan jo ingen leverandører heller :)

Misse2008-05-14 23:18
Antall innlegg: 23

Naa tar jeg pause til etter 17.mai! Har snart ikke mer igjen av rankingen min etter all denne frakoblingen - Ha en super 17 mai alle sammen!!

monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-14 23:29
Antall innlegg: 1944

Misse, du har et spill i kveld du har tapt 38 i ranking på.

Ylajali2008-05-14 23:33
Antall innlegg: 2

Utrolig demotiverende å bli kastet ut av spill, eller når partneren blir kastet ut... virker som det er litt tilfedlig hvem som blir kastet ut i kveld...

monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-14 23:35

Alle har problemer i kveld. Ta en pause, eller spill uranket.

gaas2008-05-15 00:33
Antall innlegg: 9

Spillverter, si det som det er. Det er ordspill som har problemer. Alle vi andre har flotte internettforbindelser...

mandolinn - Ikke medlem lenger2008-05-15 00:52
Antall innlegg: 7

Jeg har opplevd dette to kvelder tidligere også. De gangene jeg har opplevd det har det vært mange pålogget. Jeg vet ikke om det har noe å bety.

monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-15 00:54

Nå missforstår du meg gaas. Om du leser alle de svarene vi har gitt i kveld, ser du at vi vet det, men ikke hvorfor.

Mitt siste innlegg er en fortsettelse på en lengre tråd, og kan ikke leses alene. Det er forklart i andre tråder at når ALLE har problemer er det et problem her eller på linjene.

Det er flere andre tråder om samme tema, jeg må se de litt under ett, når pågangen blir så stor. Vi informerer også i spillrommene om problemer i kveld, samt svarer på hauger av mail og privatchatt.

Litt sliten nå, med problemer i over tre timer. Ingen flere utfyllende svar i natt.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?