Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 491 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Falang | 2010-05-12 06:33 | |
![]() | Opplasting av personlig bilde? Fikk omsider summet meg nok til å få lastet opp et personlig bilde til profilen min (endelig husvarm nok). Registrerte kort at det var enkelte krav for hvordan et profilbilde skulle, og ikke minst IKKE skulle se ut. Uansett, sparte mine små grå til viktigere ting (som f.eks Ordspill). Derimot må jeg innrømme at jeg hoppet litt i stolen, når det kom opp at bildet skulle bli manuelt gransket før det ble lastet inn på profilen min. Det føltes et øyeblikk ut som om det var "SOS-Rasisme" jeg hadde meldt meg inn i, og at valgkomiteen til "Tjen Folket" først måtte sjekke min proletariske bakgrunn.. Hmm.. Var kanskje litt urettferdig mot "SOS-Rasisme" her- de putter jo hvem som helst på listene sine ;-) | |
Torill | 2010-05-12 07:04 | |
![]() | Manuell gransking av bildet er vel nødvendig for å sjekke at folk ikke legger inn bilde av bikkja, Madonna, hele familien, diverse kroppsdeler som befinner seg langt fra hodet eller noe helt annet. Tror neppe de sjekker øyenfarge, likhet med kjente spioner, at hårfargen er ekte etc. | |
Ninaxxx | 2010-05-12 08:10 | |
![]() | Sånn, Falang, - der har du bildet ditt :) Torill har oppsummert årsakene til at det er manuell godkjenning av bildene her inne, og hun har helt rett :) Bildet ditt var enkelt å godkjenne, for å si det sånn. Ha en fin ordspilldag! | |
Falang | 2010-05-12 08:13 | |
![]() | Hehe.. Takker og bukker :-) | |
Falang | 2010-05-12 08:14 | |
![]() | Røykeloven har jo dog blitt diskuter her inne. Ser nå at jeg hadde retten på min side.. | |
Ninaxxx | 2010-05-12 08:23 | |
![]() | He he, ja, her kan du helt klart røyke så mye du lyster :) | |
tante g | 2010-05-12 16:32 | |
![]() | Hvorfor kan jeg ikke ha bilde av katten min? Den er mye penere enn den katten som er avbildet nå..... | |
gompedyret | 2010-05-12 18:45 | |
![]() | Falang: velkommen til profilbildeklubben! Det med profilbildegransking er faktisk en relativt vanlig sak. For eksempel har både Nettby og Møteplassen (for å de to første jeg kom på) samme opplegg. Tante G: Fordi Aftenposten vil ha det sånn, rett og slett. I begynnelsen var jeg ikke særlig begeistret for de kraftige restriksjonene på bildebruken, men etterhvert har konseptet tiltalt meg mer og mer. Det er faktisk stas med spillere som har bilde av seg selv og ikke alt mulig irrelevant og/eller "kult". Det gjør det hele litt mer personlig og genuint. | |
heidihi | 2010-05-12 19:22 | |
![]() | på facebook kan en legge ut hva som helst som profilbilde, med det resultat at du ikke kan se på bildet hvem den eventuellt nye "vennen" din er.... | |
Falang | 2010-05-12 19:59 | |
![]() | Ah.. Beste argument så langt! "Smil til verden" | |
rbm | 2010-05-12 20:15 | |
![]() | Det er vel bra at ingen kan bli "misbrukt" her...? Helt ok at noen ikke vil ha bildet av seg selv ..og ikke kan bruke noen andres fjes heller :-D eller noe annet "tull" hehe | |