Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 437

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
maraa2010-05-29 16:24
Antall innlegg: 1

Problemer med tilkobling!
Er det flere enn meg som har hatt "kontaktproblemer" med ordspill et par dager?

JanneK2010-05-29 20:26
Antall innlegg: 11

jepp.

jk-vatne2010-06-02 22:16
Antall innlegg: 18

Har hatt problemer med dette lenge, og det gjelder kun ordspill, har stabilt nett ellers.

HanneH2010-06-03 08:50
Antall innlegg: 2290

Kan repetere noen gyldne regler for Ordspill, kan være dere har fulgt dette allerede, men gjenta det med jevne mellomrom.

Om dere bruker IE som nettleser så fungerer den ikke bestandig så godt mot Ordspill, prøv å skifte nettleser til Firefox. har selv gjort det og bruker nå kun Firefox for Ordspill, IE bruker jeg til alt annet.
Så er det også viktig med jevnlige oppdateringer av Adobe FlashPlayer, den bør huskes på ganske jevnlig om spillet skal fungere.
Men kan selvfølgelig også være mye annet som spiller inn, jeg kjenner nok ikke til alt. Men vet at om serveren til Ordspill går ned da vil alle dette ut av spillrommet samtidig, noe som skjer en gang i blant, selv om jeg synes å huske at det er en stund siden sist, så det hele har nok med forbindelsen mellom deres maskin og Ordspill og gjøre.

Tweedygirl2010-06-03 10:17
Antall innlegg: 293

Det kan også hjelpe å slette cookies en gang i blandt.

bearo2010-06-03 14:21
Antall innlegg: 888

Eg sleit ein del med "kontaktproblem". Men så fant eg ei side som heite moteplassen.com. Mykje bedre til kontaktsøking enn ordspel.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?