Spillrom
Sjiraffen17
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede18
Mobilspill
Pågående8 442

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Gnøkkel - Ikke medlem lenger2010-06-05 11:25
Antall innlegg: 5

Mulig å fjerne lyden?
Jeg liker å høre på musikk når jeg spiller, men det er irriterende når lyden fra spillet hopper inn... Er det mulig å skru av den inne i spillet? Å skru av lyden på pcen hjelper jo lite når jeg vil ha musikk til arbeidet ;-)

aborealis2010-06-05 11:53
Antall innlegg: 6

Det er en lydknapp i spilleruta (over dialogen/poengene, rett ved pauseknappen) og klikker du den slutter spillet å gi lyd fra seg. Veldig enkelt.

myst2 - Ikke medlem lenger2010-06-05 11:54
Antall innlegg: 95

Klikk på den lille høyttaleren inne i spillet.

Duppedingser2010-06-05 12:06
Antall innlegg: 467

Dette har jeg forsøkt å ta opp før, men virker ikke som utviklerene bryr seg, ding-dong lyden kan man jo ikke skru av (skulle vært varslet VISUELT, dette viser jo også at utviklerene ikke har forståelse for hørselshemmede som sikkert også spiller ordspill) , det er først når man kommer inn i spillet og da må man være kjapp...

Siden mange bruker datamaskinen til musikk så er alle lyder fra websider noe av det mest irriterende som finnest.

May Lene - Ikke medlem lenger2010-06-05 13:06
Antall innlegg: 614

men så er det mange databrukere som er litt mer erfarne som vet at man kan stille på lyden til websider for seg selv, f.eks. skru ned lyden på FireFox mens lyden på MSN kan stå på halve og WindowsMediaplayer(f.eks) Kan stå på fult :)

Gnøkkel - Ikke medlem lenger2010-07-02 20:31
Antall innlegg: 5

takk! :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?