Spillrom
Sjiraffen19
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede19
Mobilspill
Pågående8 442

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fiejenta2010-06-15 00:57
Antall innlegg: 3

Are they worth it?
Akkurat denne overskriften er temaet vi fikk på tentamen dette året, egentlig et ganske spennede tema. Vi fikk en tekst om at Paris Hilton presterte å bruke, 50 000 dollar var det vel, til de som kunne finne Tinkerbell. Chiuauaen hennes som ble borte.

Men som læreren vår spurte: Var den virkelig verdt det?

May Lene - Ikke medlem lenger2010-06-15 02:43
Antall innlegg: 614

Det er jo ett liv, og hun viser jo at hun setter pris på hunden da.
Hadde hun ikke brukt penga på den hadde hun vell heller brukt det på andre unyttige ting.
Så tja, why not?

innocenta2010-06-15 07:42
Antall innlegg: 186

Jeg vil tro Paris Hilton bruker tilsvarende summer på ting som er adskillig mindre verdt enn bikkja hennes.

Cheatah2010-06-15 14:05
Antall innlegg: 70

Hvilket fag var dette? Om det er på nivå for trettenåringer som du hevder å vere så er det selvsagt en altfor vanskelig oppgave.

Grensenytten til Paris Hilton er tydeligvis større for Tinkerbell enn $50,000, og er derfor verdt det.

gompedyret2010-06-15 14:18
Antall innlegg: 4381

Frk Hilton har et hode som er tilpasset en virkelighet, både økonomisk og på andre måter, som 99,99 % av resten av verden ikke kjenner til.

Når hun er villig til å bruke femti tusen lekepenger på veskevoffen sin, så gjør det den verd det, teknisk sett. En annen ting er selvsagt at 99,99 % av resten av verden aldri ville gjort det samme.

mmarii2010-06-15 15:10
Antall innlegg: 226

Hadde jeg hatt så mye penger, og hadde jeg hatt hund, og hadde den blitt borte (for en forferdelig godt skrevet setning) ville nok jeg også gjort (/betalt) det jeg kunne for å få den igjen. Veskebikkje eller ikke, jeg tviler ikke på at godeste Paris er glad i hunden sin, noe som de aller fleste hundeeiere er. Jeg er mer skeptisk til andre ting hun (og tilvsvarende barbiedukker ) bruker sine "hardt opparbeidede" penger på.

Lurer for øvrig også på hvorfor Paris Hilton egentlig er rik? Hva har hun gjort?

Cheatah2010-06-15 15:15

Hun fant ved en tilfeldigvis opp en forbedret limtype til bruk på post-itlapper som fjortenåring. Pengene investerte hun i en hotellkjede som hun bygde opp til å bli verdens største. Du har kanskje hørt om den; (Paris) Hilton's. WWW.Hilton.COM

kjell-t-ring - Ikke medlem lenger2010-06-15 15:19
Antall innlegg: 109

Øh, du kødder? Du tror vel ikke det var tilfeldig? Paris Hilton hadde mottatt årlige forskerstipend siden hun var 11, og var allerede da på sporet av ny bindemiddelteknologi til bruk innen huskelappsindustrien. Hun jobbet livskiten ut av seg de etterfølgende årene og kunne fortjent registrere patenten i en alder av 14.

mmarii2010-06-15 15:22
Antall innlegg: 226

Jeg vet jo selvfølgelig det. Jeg bare lurer på hvorfor hun har så mye penger som hun har. Jeg ville pantsatt sjela mi på at hun skulle donere alle hjernepengene sine til "de små søte barna i det skumle landet Afrika". Allerede viser hun jo sitt engasjement med å sympatisulte seg for barnas skyld.

Cheatah2010-06-15 15:23

Beklager, jeg visste ikke det. Dette gjør jo bare FENOMENET Paris Hilton enda mer imponerende.

May Lene - Ikke medlem lenger2010-06-15 17:18
Antall innlegg: 614

Seriøst sånn hun ble kjent? Trodde det var den filmen som kom ut som gjorde henne kjent.. + at hun er arving av de der hilton-hotella da

gompedyret2010-06-15 17:27

Det bor mer bak de blonde lokkene og det luftige blikket enn man skulle tro, altså.

bastet2010-06-15 17:31
Antall innlegg: 63

det har vært nevnt Nobelpris

htebasile2010-06-15 17:42
Antall innlegg: 21

Bedre å bruke 50 000 på en hund, enn en veske eller en kjole...... mener nå jeg :) Går ikke så fort av moten heller......

Cygnus2010-06-15 17:58
Antall innlegg: 44845

Trorr ikke Hilton sparer på veskene heller, htebasillle! men er jo enig - hunder og katter er bedre enn vesker

gompedyret2010-06-15 20:36

Men Paris har jo hunden i veska, så kan man ikke da si at veske og hund er bortimot samme sak? Hund blir bare en knurrende og bepelset ekstensjon av veska.

sandramu2010-06-16 00:16
Antall innlegg: 5

Helt enig med hva mmarii skriver. Var så uheldig å selv oppleve å miste hunden i skogen når den bare var 6 mnd, og de 2 døgnene den var borte, var de 2 verste i mitt liv. Hadde bokstavelig talt solgt megselv for å få den tilbake. Og dette etter 6 mnds bekjentskap, så at hun putter så mye penger til for å få tilbake hunden hennes, som hun har hatt mye lengre enn 6 mnd, er forståelig for meg. Selv om et liv er umulig å sette en prislapp på, er det sannsynligvis penger som vekker fremmedes vilje til å hjelpe å lete i USA. Jeg forstår m.a.o Paris, og ville gjort det samme.

ieu2010-06-16 21:17
Antall innlegg: 60

sandramu:
Er innlegget ditt seiøst meint?
Ja, verda er snudd på haudet!!l

sandramu2010-06-16 21:43
Antall innlegg: 5

Ja mitt er seriøst ment, kanskje du ikke er hundeeier selv, men i min familie er hunden et familiemedlem en gjør alt for.

ieu2010-06-16 22:45
Antall innlegg: 60

Jau, eg er også hundeeigar, ein nydeleg og god Beagel som eg er veldig glad i.- men likevel ikkje sånn som eg er glad i barna mine. Dyr er dyr og ikkje menneske,.. slik er det for meg. Og difor trur eg at det er mange i USA som ville prøve å finne denne hunden for ein langt mindre sum enn femtitusen dollar!!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?