Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 526

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
gerdmarie2010-07-05 20:43
Antall innlegg: 265

tilfeldigbrettet vant...
Jeg har vært innom tilfeldigbrettet noen ganger. Imidlertid reserverer jeg meg fort fra det brettet, for jeg opplever at det ikke lenger er ordspill, men poengspill. Nå har jeg siste helgen virkelig gjort et skikkelig forsøk på å spille tilfeldig. Jeg gikk på med krum hals, runde på runde, men jag tapte og tapte. Brikkene jeg fikk, var slitsomme å forholde seg til, mange i-er, f-er og h-er bidro til at dette ikke var "liv laga" for min del. Det var nesten uansett hva jeg gjorde, bytting eller ei. Nå erkjenner jeg at tilfeldigbrettet ikke er noe område for meg, så spesial og standard for meg for ettertiden. Velkommen til spill:)

rbm2010-07-05 20:55
Antall innlegg: 859

Ehhh da tapte vel egentlig tilfeldigbrettet!! Er enig med deg!! Ikke morsomt at alt er tilfeldig LOL Men spiller av og til tilf..uranket da...

Cygnus2010-07-05 21:03
Antall innlegg: 44845

gerdmarie - jeg er ganske enig med deg, og synes det er så dumt at brettene da ofte har en bitteliten klump med røde ruter i ett hjørne, slik at når de er fylt, så blir det bare kjedelig!! men innimellom farer det likevel en ide gjennom meg at jeg bør prøve lykken med tilfeldig - og TILFELDIGvis taper jeg da nesten hver gang!!! akk ja!

deliona2010-07-05 22:13
Antall innlegg: 24

Tilfeldig=spenning=gøy!

jeykz2010-07-05 22:42
Antall innlegg: 346

motspilleren fikk nettopp nesten 400 poeng på første trekk på tilfeldig, da er det ikke noe gøy å spille syns jeg, hehe..

regulus - Ikke medlem lenger2010-07-05 23:06
Antall innlegg: 56

enig med trådstarter. Spiller bare standard og skulle gjerne spilt på brett uten 2x, 3x, gule og røde slik at det ble mer lønnsomt å virkelig bygge ord.

innocenta2010-07-06 07:34
Antall innlegg: 186

Enig med deliona! Og hvis motstanderen får mange poeng i første trekk er det bare en utfordring å spille godt nok til å ta ham eller henne igjen.

Tusle2010-07-06 08:42
Antall innlegg: 11

Enig med deliona og innocenta! Tilfeldig er spennende - og noen ganger er det jo en selv som innbringer "jackpot'en". :))

ello2010-07-06 16:01
Antall innlegg: 153

Tilfeldig er ikke noe særlig. Skulle ønske at det stod sist når man skal starte spill, at standard var det som stod først.
Har selv fått drittmange poeng på et legg, men hva er vitsen?

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-07-06 18:55
Antall innlegg: 108

Samme hva slags brett- for mange er det en GJETTELEK for å legge bingoord ingen aner eksisterer (ord som blir "funnet" på med hjelp av et pc-program)

jonpiversen - Ikke medlem lenger2010-07-06 19:01
Antall innlegg: 108

Neste innlegg er vel at jeg er en sur gammel grinebiter,men det er L A N G T fra sannheten. Jeg setter humor ekstremt høyt.

Torill2010-07-06 19:09
Antall innlegg: 3664

Godt å høre at du bare tuller når du klager på brikkene og motstanderne.... Snedig humor!

kaisamor2010-07-06 20:17
Antall innlegg: 15

For min del spiller det ingen rolle hva slags brett det er, synes bare det er moro å spille jeg :-) så det spiller heller ingen rolle hvilken rank motspilleren har, er bare gøy å prøve seg :-)

Angelgrinder2012-02-05 17:18
Antall innlegg: 4

Høh..hva er forskjellen på tilfeldig og standard? har bare spilt tilfeldig.

Brunett2012-02-05 17:22
Antall innlegg: 107

Tilfeldig er gøy, pluss da har en med lav rank bedre mulighet til å vinne over en med høy rank.. min mening :)

Ettigrib2012-02-05 17:49
Antall innlegg: 656

Angelgrinder: På tilfeldig ligger poengfeltene strødd tilfeldig rundt om på brettet, og på standard ligger de i et fast mønster hver gang! Du kan velge mellom tilfeldig brett, standard brett eller spesial brett når du starter et nytt spill. På standard ligger også poengfeltene i et standard mønster, men jeg TROR det er noen flere poengfelter samt at de ligger i et litt annet mønster enn på standard.

Selv foretrekker jeg standard. På andreplass spesial. Tilfeldig unngår jeg mest mulig, med unntakt av de få gangene jeg får for meg at det er en god ide å prøve tilfeldig.

gompedyret2012-02-05 17:52
Antall innlegg: 4381

Angelgrinder: begrepene tilfeldig og standard går utelukkende på hvordan bonusfeltene er plassert (og til en mindre grad antallet bonusfelter). Standard er det normale mønsteret du kjenner fra scrabblebrettet, mens tilfeldig rett og slett er et brett der bonusfeltene er strødd tilfeldig utover brettet.

Spesial er forøvrig et annnet, men fast, bonusfelt-mønster.

gompedyret2012-02-05 17:52

Sett slikt. Gribbetten slo meg!

Ettigrib2012-02-05 18:05
Antall innlegg: 656

Du må bli raskere på avtrekker'n, Gompen.

Gribbetten. Den var ny. Usikker på om jeg er fornærma eller ikke.
(Forutsatt at det var meg du mente. Og det tror jeg det var.)

gompedyret2012-02-05 18:19

Må ikke blir fornærmet :) Av en eller annen grunn har bokstavene i nicket ditt en tendens til å danse rundt inne i hodet og danne helt andre ord. Tidligere har jeg visst kalt deg Birigitte helt uten å tenke over det engang.

Heretter er det Ettigrib for alle penga! Og raskere avtrekk, ikke minst.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?