Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 545

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jannis782010-07-10 00:30
Antall innlegg: 5

Henger seg opp
Møkka spill. Hvorfor henger den seg ofte opp?? Prøver å legge på en bokstav og flere ramler ut, tida går og vanskelig å plassere. Hva kommer det av tro??

ave - Administrator2010-07-10 00:40
Antall innlegg: 4986

Det kan være mange ting; nettet eller linja di er overbelastet, pcen din har for mange prosesser gående på en gang; kanskje det trengs en rensing....

Når det er serverne til Ordspill som svikter så rammer det mange/alle, men som oftest er det lokale problemer der den enkelte spilleren er som forårsaker sånt trøbbel som du beskriver.

Liddell2010-07-10 00:45
Antall innlegg: 3125

Som ave sier, kan det være mange ting, men problemet ligger nok på din pc. Det er to enkle ting du kan prøve ut, en av dem vil ofte løse det.

1: Oppdater adobe flash player her: get.adobe.com/flashplayer /
2: Prøv en annen nettleser, f.eks. opera eller firefox. Du finner de lett vha google.

kamelsky2010-10-14 22:05
Antall innlegg: 1

Hei, jeg har samme problem. Faller ut hele tiden. Må krysse meg ut og gå inn på nytt, mellom nesten hvert trekk. Har adobe flashplayer og bruker firefox. Noen som vet hva jeg kan prøve?

gerdmarie2010-10-15 07:16
Antall innlegg: 265

Etter råd fra en eller annen her på Ordspill, lastet jeg ned Opera, og det fungerer kjempebra. Lykke til

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?