Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 442 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
stara | 2010-07-10 12:45 | |
![]() | problem med spillrom har problem med spillrommet kommer meg inn i spillrommet kan lage spill innimellom men når jeg kommer til å skal trykke start skjer det ingenting, kommer meg heller ikke inn på andre sine spill for å spille. hva er galt?? på forhånd takk :-) | |
Liddell | 2010-07-10 12:51 | |
![]() | Det kan være mange ting som forårsaker dette, men problemet ligger nok på din pc. Det er to enkle ting du kan prøve ut, en av dem vil ofte løse det. 1: Oppdater adobe flash player her: get.adobe.com/flashplayer / 2: Prøv en annen nettleser, f.eks. opera eller firefox. Du finner de lett vha google. | |
stara | 2010-07-10 12:58 | |
![]() | har prøvd og oppdatere den og ble ikke bedre. har ikke prøvd en annen nettleser, men skal prøve det:-) takk!!! | |
stara | 2010-07-10 13:05 | |
![]() | hjalp ikke med firefox heller:-((((( | |
medea - Ikke medlem lenger | 2010-07-10 13:11 | |
![]() | Det kan også være nettleverandøren din - eller modemet... Dersom det går over av seg selv er det nok en litt ustabil nettleverandør. Har du prøvd å skru av maskinen helt og så starte på nytt? | |
stara | 2010-07-10 13:54 | |
![]() | ja har prøvd det og system gjennoppretning og diverse andre ting:-) | |
rbm | 2010-07-10 15:58 | |
![]() | Hvis du har trådløs tilkobling,kan det være årsaken ..i det siste har jeg strevet hardt med å komme inn her..og bare her! Ringte min nettleverandør..som kunne fortelle at jeg burde skifte frekvens på Linksys'en min ,det kunne være at en nabo har fått samme (Linksys) og at vi "snakker" i kjeften på hverandre!! LOL.. Har ikke funnet ut hvordan jeg gjør det enda..sukk..men fikk et tlf.nr jeg kan ringe for HJELP... | |
stara | 2010-07-12 00:40 | |
![]() | ja skal ikke være enkelt har jeg funnet ut:-) har samme problem på forskjellig plasser. samme gjelder på pop opp vinduer, de får jeg aldri lukket, da låser alt seg.... takk for alle svar-) | |