Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
milkman | 2008-05-18 21:34 | |
![]() | når surrehuet ikke huske brukernavn... Har spilt mye men registrerte meg i samboerens navn/mailadresse da jeg etter kort tid glemte hva brukernavnet mitt var, og da var det gjort. Får nytt passord via mail men hva hjelper det? får ikke opprettet nytt brukernavn, og beskjed om at en konto allereder er reg. på mailadressen min..ser nå at det er dumt å "være en jeg ikke er"..kan noen hjelpe her?.. | |
matias | 2008-05-18 21:42 | |
![]() | Hvis du går inn på medlemssøk og avansert søk, kan du få opp en liste med brukernavn fra din kommune og i ditt rankingintervall. Hvis du husker dette, kan du kanskje lete deg fram. I tillegg kan du også søke på ekte navn, hvis du la inn det også. | |
milkman | 2008-05-29 20:39 | |
![]() | Til spillvert Matias. Takk for kjapt svar på mitt spørsmål 18.5. Jeg har prøvd det du foreslår, jeg står ikke på noen liste i min kommune Enebakk, ekte navn gir heller ikke noe resultat. Så da vet ikke jeg.. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-29 21:59 | |
![]() | Send den e-mail adressen du brukte til registrering i privat melding til meg, så skal vi finne profilen din. | |