Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 505

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
stabur - Ikke medlem lenger2010-08-04 09:44
Antall innlegg: 423

For gammel flash?
Jeg får melding om at min flash player er for gammel - at det er krav om versjon 8 eller senere.

Jeg har akkurat installert 10.1, mangler det oppdatering hos dere da? (Jada, jeg har restartet..)

sovi2010-08-04 22:22
Antall innlegg: 58

Akkurat det samme skjedde for meg for et par uker siden. Hadde installert 10.1, men fikk beskjed om at jeg trengte nyere versjon. Men etter et par dager hadde det ordnet seg av seg selv, og jeg kunne spille igjen :-). Så hvis du klarer å smøre deg med tålmodighet ...

Ninaxxx2010-08-04 22:27
Antall innlegg: 1437

Har det samme problemet selv, stabur.
Har installert den nyeste versjonen, men må likevel fra tid til annen restarte pc'n for å få åpnet et spillrom. Noen ganger holder det at jeg logger ut og inn igjen på selve ordspill.no, og andre ganger funker det om jeg installerer Shockwave player (!).

Tror ikke det har noe med ordspill.no å gjøre. Prpblemet ligger hod deg og meg og alle andre, antar jeg.

gompedyret2010-08-04 23:52
Antall innlegg: 4381

Jeg tror den "flashplayeren din er for gammel!" er en ganske generisk beskjed som kan dukke opp i flere sammenhenger f.eks. når 2+2 ikke lenger er 4 hos Ordspills cookiesdepartement.

En gang fikk jeg den feilmeldingen, og det førte til at jeg etterhvert avinstallerte flash, sporet opp et program som skulle fjerne alle spor av flash på systemet, for deretter reinstallere nyeste utgave. Det hjalp ikke.

Etter mye fikling og snerring fant jeg til slutt ut at det var et bestemt add-on til firefox som av en eller annen grunn forårsaket det. Deaktivér, og så var alt ok.

gompedyret2010-08-04 23:53
Antall innlegg: 4381

Bra det ordnet seg så fort, Stabur! Det var vel ikke noe spesielt du måtte gjøre heller, annet enn restart?

stabur - Ikke medlem lenger2010-08-05 08:40
Antall innlegg: 423

jeg bare avinstallerte og installerte på nytt.. Så fant den magiske verden til Microsoft ut at nå! vil den fungere.

Hurra for mac

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?