Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
trferghe | 2008-05-20 14:15 | |
![]() | Ingen lasting!? Hei. Har slitt litt med at ikke spillrommene vil loade. Virker som om det er helt tilfeldig når det skjer,men når det skjer,må jeg ofte vente noen timer før det fungerer igjen. Det varierer også ofte på hvor mye som "hentes" før det stopper. Oftest 0%,men derfra er alt fra 12% til 79% "vanlig". | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-05-20 15:13 | |
![]() | Jeg er usikker på hva dette kan skyldes, da jeg aldri har opplevd problemet selv. For min del lastes rommene så raskt at jeg ikke engang får sett noen prosentandel. Mine tips kommer derfor på litt tynt grunnlag: Har du siste verson av nettleser og Adobe Flash? Du kan laste ned siste Flashplayer her: www.adobe.com/produc...as hplayer/ Jeg vil tro at problemet ligger på din PC. (eller PD som det heter her på ordspill...) | |
Mooseman | 2008-05-20 15:19 | |
![]() | Dersom du kjører IE eller Opera, så anbefales Firefox. Der har jeg ennå ikke hatt noen problemer av noe slag | |
trferghe | 2008-05-20 16:26 | |
![]() | kjører siste versjon av firefox med siste versjon av alt, og ordspill er eneste stedet blir tull. har kjørt ashmpoo og ccleaner for å se etter feil,men ingen av dem finner noe feil. | |
bentebkv | 2008-05-20 17:48 | |
![]() | Har til dels samme problem, jeg bruker også Firefox. Gruelig irriterende til tider :) | |
Mooseman | 2008-05-20 21:42 | |
![]() | Det kan være flere årsaker og hadde jeg hatt pcen din her trferghe, så skulle det blitt ordnet på 5 minutter, men det er nesten umulig å forklare via et forum. Men etter det du forklarer, så høres det unektelig ut som om at det er kapasiteten på internettforbindelsen din | |