Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 512 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
vivi56 | 2010-08-18 22:15 | |
![]() | ranking n¨har det skjedd neg ygjen,og er s¨kjedelig tida går ut for motspiller,og det blinker rødt på den, mens jeg mister poeng er dette riktig'? jeg syns ordspill er veldig morro,mrn kjedelig ¨miste poeng gang på gang pgav dette er det ingen kompensasjon for sånn? | |
Cygnus | 2010-08-18 22:18 | |
![]() | dette var interessant - hvordan kan du miste poeng fordi motstanderens tid går ut??? dette forstod jeg ikke helt, men kanskje noen kan forklare det??? | |
ave - Administrator | 2010-08-18 22:28 | |
![]() | Da er det nok sånn at det er du som er frakoblet, dessverre.... Det er kanskje lurt å sjekke nett-tilgangen eller om det er pcen din som er treg.... | |
vivi56 | 2010-08-18 23:11 | |
![]() | jeg har opplevd at tida har gått ut og det har gått bra også,men dette er totaltida som blinker og blinker rødt nå gikk det helt til over 2.10 i rødt | |
Tweedygirl | 2010-08-19 00:12 | |
![]() | vist tiden til motstander går ut så mye uten at det blir din tur, er det nok noe feil på din side av maskina... ;p | |
twiver | 2010-08-19 00:45 | |
![]() | Motspillers tid kan vel godt gå i minus og h*n kan vinne hvis poengsummen tilsier det. Vedkommende får jo et poengtrekk for tid, men hvis h*n ledet stort, så betyr jo ikke det så mye. Det er jo poengene ved spillets slutt som avgjør. | |
ave - Administrator | 2010-08-19 00:59 | |
![]() | Slik jeg oppfatter temaet er det at når da f.eks vivi56 spiller og det er motstanders tur, så sitter vivi og venter på legget til motstanderen. Klokka tikker og går hos motstander, masse minus på tid hos denne, men ingenting skjer. Plutselig, og mange ganger etter en lang stund, så oppdager man at deter hos en selv feilen ligger; umulig å gjøre noe som helst... Finalen er da som oftest beskjeden om at "Du er blitt frakoblet" eller noe i den dur. For min del da er det enten at telenor svikter i leveringa, drittungene i huset laster ned for mye på en gang eller min bærbare er gått varm.... Utlogging og pålogging kan da funke, men i panikkspill er det lost case.... | |
meisa | 2010-08-20 18:38 | |
![]() | Det ave beskriver, har jeg opplevd noen få ganger her på ordspill. Men for mange år siden på div spill på start.no skjedde det rett som det var. | |