Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
stara | 2010-09-01 19:14 | |
![]() | HJELP jeg kan spille ordspill på nesten alle trådløse nettverk, men det er bestandig et som alt skjærer seg på. ingenting fungerer, hva er galt... har prøvd alt, tilbakestilt nettverkskort, oppdatert, skiftet leser osv osv ,,,,,hjelp:-) | |
Scrabla | 2010-09-01 19:25 | |
![]() | samme PC? samme sikkerhetsnivå? andre forhold som er ulikt fra de andre? Høres ut som en detektivjobb, og da er det du som er på åstedet som kan finne motivet eller drapsvåpenet:) | |
stara | 2010-09-01 21:57 | |
![]() | alt er absolutt det samme... kan ikke skjønne hva det er... har prøvd alt tenkelig slått av brannmuren og men funker ikke, blir neste forb.......:-) | |
stara | 2010-09-01 22:00 | |
![]() | der jeg er er det flere pc som jeg har prøvd å og de funker på ordspill...men ikke min:-(((((((( | |
Zummi | 2010-09-01 22:05 | |
![]() | Sliter med akkurat det samme min bærbare funker ikker her men hos alle andre jeg har prøvd går det.Her bllir jeg avkobla med en gang jeg logger meg inn på et spillrom. | |
stara | 2010-09-01 22:10 | |
![]() | ja det er rart av og til kommer jeg inn på et spill men ikke lengre en til der man trykker start... og når jeg er kommet dit starter ikke spillet eller jeg får ikke forlate når jeg trykker der... det er frustrerende..:-) kan bare ikke fatte hva det er....... | |
vyxir | 2010-09-01 22:33 | |
![]() | Er det stedet hvor det ikke virker et sted med MANGE trådløse nettverk? Vet at noen pcer får problemer da, spesielt når det er mange nettverk på samme frekvens (f.eks. en blokk der alle har fått makne rutere fra bredbåndsselskapet sitt). Oppdater/reinstaller programvaren for nettverk på PCen din og på ruteren det gjelder. Kan hjelpe å forandre type sikkerhet på ruteren (f.eks. har jeg hatt problemer med WEP-sikkerhet, som løste seg med WPA). | |
stara | 2010-09-01 22:41 | |
![]() | nei det er ikke mange her jeg er... er bare en i huset her og 2 mobile breiband på hyttene.. men ellers er det ødemark:-) den andre bærbare pc her funker som bare det uten problem.... men får vel kanskje prøve d:) | |
Presskanne - Ikke medlem lenger | 2010-09-02 00:19 | |
![]() | Iføge Expert må du kjøpe ny Pc... | |
stara | 2010-09-02 08:22 | |
![]() | hehe presskanne.. det kom ikke som ei bombe heller , har vært med maskinen en gang der...... | |