Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
mmarii | 2010-09-01 22:25 | |
![]() | siste uleste innlegg Kunne det vært mulig å få en slik funksjon i forum? | |
Tweedygirl | 2010-09-01 22:28 | |
![]() | Støtter den.. :) | |
stabur - Ikke medlem lenger | 2010-09-02 11:08 | |
![]() | Finnes den ikke allerede da? Det innlegget som er skrevet sist kommer jo øverst på startsiden? | |
Torill | 2010-09-02 11:10 | |
![]() | Skrevet ja, men lest? | |
vivi56 | 2010-09-23 18:37 | |
![]() | jeg må bare spørre.la akkurat ordet ENKELTE,men fikk ikke bingofor det.er det riktig? | |
ubestemt | 2010-09-23 18:39 | |
![]() | hvis du la enkelte i ett legg er det bingo, men ikke hvis du satt med bokstaver igjen. | |
hildebbb - Ikke medlem lenger | 2010-09-23 20:12 | |
![]() | Jeg leser kun mine egne innlegg jeg. Skjønner ikke hvorfor man skal lese andres. Hilde | |
gerdmarie | 2010-09-23 20:41 | |
![]() | hildebbb - hvorfor skriver du innlegg da? Du kan vel skrive dine synspunkter på gule lapper og legge dem rundt omkring i heimen og lese dem når det passer deg. Hvorfor skrive meningene dine her siden ditt formål bare er å lese egne innlegg? | |
tonjemarie | 2010-09-23 20:45 | |
![]() | Støtter gerdmarie | |
sovi | 2010-09-23 21:01 | |
![]() | God idé, gerdmarie. Men Hildebbb leser vel ikke innlegget ditt, så "hun" får dessverre ikke fulgt den opp. | |
gompedyret | 2010-09-23 21:27 | |
![]() | Bare de første fire innleggene holdt tråden i åpningsinnlegget før det begynte å skli ut i alle retninger. Under fanen ORDSPILL, prøv å holde innleggene iallefall sånn noenlunde i tråd med hovedtemaet. Takk! Vivi56: Om du lager en egen tråd med spørsmålet ditt skal jeg forsøke å svare deg. :) Å stille det midt i en diskusjon om noe helt annet gjør blant annet at sjansen er mindre for å få et godt svar. Mmmari: Jeg er enig, det hadde vært kjekt. Tror kanskje forslaget er oversendt utviklerne før, men jeg skal uansett sjekke. En (fattig) trøst så lenge får være at innleggskvantiteten er såpass liten at det ikke er for vanskelig å holde seg ajour. | |
mmarii | 2010-09-23 21:44 | |
![]() | Ikke for vanskelig, men tar unødvendig skrolleenergi. :) | |
gerdmarie | 2010-09-24 14:07 | |
![]() | Hvem kan vite hvem som har lest hvilket innlegg når? Kan noen feks vite at jeg ikke har lest det sist skrevne innlegget her? Jeg synes utfordringen er spesiell og skjønner ikke hensikten helt. Kan trådstarter forklare? | |
sommerfugl | 2010-09-24 15:07 | |
![]() | mmari mener nok at det er lettere hvis de innleggene man ennå ikke har lest er markert, slik at man slipper å bla gjennom tidligere innlegg. Det vil si at når du logger deg på så er det lett å fortsette å lese i trådene i forum. På en måte som med mailen din, at du ser fort hvilke mailer du ikke har lest... | |
mmarii | 2010-09-24 15:18 | |
![]() | Gerd Marie, det er flere forum som har en slik funksjon at man kan trykke på et ikon ved siden av tråden, og så skrolles det automatisk til det innlegget i tråden som er det første innlegget man ikke har lest. "Nettsida" vet (eller noen vet...hmmm litt usikker, men dataene er ihvertfall lagret på brukerkontoen) at sist man leste en tråd var det 4 innlegg i den. Kommer det flere innlegg etterpå, kan man hoppe direkte til det femte innlegget og lese utover. Ganske kjekt når man ikke har full oversikt over hva man har lest i alle tråder, og man slipper å bla flere sider for å finne ut hvor man var sist. | |
gerdmarie | 2010-09-24 16:52 | |
![]() | Takk for orienteringen. Er ikke sikker på om dette er interessant for meg, siden jeg har god tid til det meste. | |