Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Belissa | 2010-09-19 18:15 | |
![]() | Kjedelige spill Nå har jeg akkurat spilt ett av de kjedligste spillene jeg vet, og det er de hvor motstanderen bare bytter og bytter brikker, runde etter runde for å få lagt flest mulige bingoer, eller bare passer for å få lagt ut bingoen. Ganske så kjedelig å være den eneste som legger ut brikker i runde etter runde! Hvilke type spill misliker du? | |
irenramsy | 2010-09-19 18:18 | |
![]() | helt enig, spillet må ha litt fremdrift, og de morsomste spillene er når alle våger å ta sjanser | |
Rabiaz | 2010-09-19 18:32 | |
![]() | Alle spiller på sin måte. Etterhvert når du har spilt her en stund, vil du vite hvem du spiller best sammen med. :) | |
Belissa | 2010-09-19 18:34 | |
![]() | Jeg har spilt her en stund Rabiaz, og jeg vet desidert hvem jeg liker best å spille mot, men det betyr ikke at jeg ikke er åpen for å prøve meg mot andre også. | |
Ruschne | 2010-09-19 18:57 | |
![]() | Det å bytte og bytte kaller ikke jeg spill - det kaller jeg kjedelig taktikkeri. HElt enig - fryktelig kjedelig Jeg bytter og endel, men det er fordi jeg mangler vokaler | |
Cygnus | 2010-09-19 20:02 | |
![]() | Jeg bytter sjelden - og hvis jeg gjør det, er det fordi jeg sitter uten vokaler (f eks FFGRSTB) den enkle grunnen er at jeg synes jeg ikke får vokaler når jeg bytter! men ville blitt kjed hvis noen byttet og byttet og aldri la ut! | |
Sydsklie | 2010-09-19 20:22 | |
![]() | Du kan jo sope inn poeng - bare å passe på å ikke åpne slik at motspiller ikke får bingoen ut. Kult hvis du kun er på jakt å vinne spillet. Kjipt hvis du ikke er så nøye på om du vinner eller ei. Men er mest interessert i et spill med mange artige legg. :) | |
superhex | 2010-09-19 20:23 | |
![]() | Det er så trasig å spille med bingojagere. Jeg vet at det er noen få der ute jeg ikke vil spille med uansett lenger. Men når jeg møter på nye bingojagere så er det ekstra gøy å slå de ned i støvelen.. for de er så opptatt av å få bingo at de går glipp av mange muligheter.. og når de da får bingo så er det ikke nok å ta meg igjen:) Då koser eg meg:D | |
kuami | 2010-09-19 20:27 | |
![]() | Hvis du vil få slutt på byttingen, er det jo bare å passe, så vil i tilfelle spillet stoppe, og motspiller får ikke lagt noe. Bingo! | |
gompedyret | 2010-09-19 21:49 | |
![]() | Superhex: Jeg er enig! Og så er det ekstra stas med de bingojegerne som bare har én støvel. ;) | |
sommerfugl | 2010-09-19 22:04 | |
![]() | Jeg gjør som kuami, bare passer med én gang det er en byttetulling. Noen ganger ender det jo opp med at jeg vinner masse poeng fordi det går helt i stå for dem, og andre ganger begynner de å spille "vanlig" og det blir fremdrift. | |
Glory | 2010-09-19 22:54 | |
![]() | Jeg bytter generelt sjeldnere og sjeldnere. Det viser seg like effektivt å legge brikkene du ønsker å bytte på et eller annet sted på brettet der de passer og trykke legg. Du får kanskje ikke mer enn 1 poeng pr brikke, men du får i allefall poeng - og nye brikker samtidig. Da får du de jo heller ikke tilbake ;o) | |
Bongo | 2010-09-19 23:06 | |
![]() | Folk må vel få spille hvordan de selv vil. | |
Belissa | 2010-09-19 23:29 | |
![]() | @ Bongo Folk kan få spille akkurat hvordan de vil, men synes jeg spillestilen deres er kjedelig, jfr bytte, bytte, bytte, så velger jeg heller andre å spille med. | |
AaseB | 2010-09-19 23:41 | |
![]() | Da veit me det. | |
Siggie | 2010-09-20 01:56 | |
![]() | Det er utrolig kjedelig å spille mot byttefolk. Da passer jeg og. | |
Junisol | 2010-09-20 05:11 | |
![]() | Ja etter ett par 3 ganger med bytting og passing fra motstander, enten bytter jeg også, eller passer. | |
potet | 2010-09-20 07:33 | |
![]() | Har du 7 umulige konsonanter og ingen åpen vokal på brettet, så er det jo bare en mulighet: bytte bokstaver. | |
Lydialay | 2010-09-20 08:51 | |
![]() | Jeg syns det er kjedelig å spille med de som bruker ufattelig lang tid, men jeg klarer ikke raskere enn Lynrask selv så..må vel bare leve med det ;) | |
Reet | 2010-09-20 09:11 | |
![]() | Ikke så glad i å bytte selv, men noen ganger må man bare. Jeg jager gjerne bingoer, men bytter aldri en eller to brikker for å prøve å få bingo. I tillegg er jeg en meget dårlig taktiker som heller legger lange ord enn å få høye poeng på to-bokstavsord. Og så syns jeg det er ok å åpne opp i det tomme hjørnet mot slutten av spillet, selv om jeg kunne vunnet om jeg hadde lagt der det er trangt. Liker nemlig ikke å sitte igjen med mange bokstaver når det er slutt. Oppsummert: det er gøy å vinne, men gøyere å spille. :) | |