Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 619 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
maritfo - Ikke medlem lenger | 2008-05-25 19:42 | |
![]() | sammensatte ord Leser om patchworktepper. Dette er jo sammensatt! Hvorfor går ikke jernseng, revebur osv.??? | |
Irenepa | 2008-05-25 19:47 | |
![]() | Den enkle forklaringen er vel at de ordene ikke står i ordboka :) Tror bare vi må godta at noen ord går, andre går ikke... Dette er tross alt bare ett spill, føler mange hisser seg unødvendig opp for lite og ingenting! Og nå mente jeg ikke deg, maritfo:) Har bare sett det i andre innlegg! Kos dere med spillet, folkens:) | |
starey | 2008-05-25 20:03 | |
![]() | Tror eksempelet med patchworktepper var helt teoretisk, og mest en lek med teoretiske poeng. Regner med at ingen her har skrevet det :) Det blir nok ikke godtatt. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-25 22:37 | |
![]() | Generelt når det gjelder sammensatte ord. Det er ingen regel mot sammensatte ord her på ordspill. no Alle sammensatte ord som er egne oppslagsord i fullformsordlisten godtas i spill. Problemet er at det er veldig mange sammensatte ord som ikke står som egne oppslagsord. UiO jobber med dette og håper det skal være ferdig en ordbok med alle sammensatte ord (eller de fleste kjente) i 2014. | |
milo - Ikke medlem lenger | 2008-05-25 23:19 | |
![]() | det er da ikke såååå lenge å vente :O) | |
katinka | 2008-05-25 23:47 | |
![]() | Jeg har vært deltaker her siden den første uken ordspill ble lansert her, tror jeg, og det var midt på vinteren. Men treski ble ikke godtatt. Underlig nok, siden det står i fullformsordlisten.. Så akkurat nå får vi vel bare vente på den lenge annonserte oppdateringen av listen, og ellers ønske alle gode krefter på universitetet hell, lykke, god helse og mye penger slik at de får oppdatert ordbøkene sine. Begge målformer, om pengene strekker til... | |