Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 494 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hortensdame | 2010-11-05 10:47 | |
![]() | Koblet fra Hva gjør jeg hvis jeg blir koblet fra, det har skjedd meg noen ganger og jeg kommer jo ikke tilbake til spillet.... | |
Lene T | 2010-11-05 10:52 | |
![]() | Gå helt ut av ordspill - ikke avslutt spillet med kutt med det røde krysset øvert til høyre. Gå så inn igjen. Da får du meldingen "du har et aktivt spill igang vil du prøve å starte det på nytt?" Svar ja så vil du komme tilbake til spillet. Har selvfølgelig mistet masse tid og poeng, men.. Skikkelig kjipern når det der skjer :( | |
Hortensdame | 2010-11-05 11:10 | |
![]() | Ja og det føles så uhøflig ovenfor motparten..... Men takk for tipset jeg skal prøve det neste gang hvis det skjer igjen...... | |
Ruschne | 2010-11-05 13:07 | |
![]() | Overhodet ikke uhøflig - det som skjer er at tiden din løper og etter 5 minutter avsluttes spillet og motspiller drar hjem med mange poeng P.s. Det skjer vel de fleste av oss dann og vann | |
pie | 2010-11-05 16:04 | |
![]() | Er ofte i et spill og får (spillet svarer ikke) og jeg kommer meg ikke inn igjen ,eller får lagt et par bokstaver men er fremdeles ikke inne. Den jeg spiller med må jo tro jeg er aldeles tullete når jeg kobler på og av hele tiden. | |
Ruschne | 2010-11-05 16:12 | |
![]() | Hortensdame - et godt råd Når du er inne i en ustabil periode så velg et lengre spill. Dermed har du tid til å "tøyse litt " p.s. Mente ikke at du er av og til er ustabil, men nettet / pcn | |
pie | 2010-11-05 16:21 | |
![]() | er ikke alltid jeg kommer inn når jeg vil spille heller. Kan prøve mange ganger men så plutslig kobles jeg på. Irriterende når jeg ønsker og spille.Har prøvd og finne ut hva som er galt men er ikke så flink til sånt | |
Hortensdame | 2010-11-05 17:13 | |
![]() | Ruschne jeg har prøvd lange spill, men alikevel blir tiden for kort......Er nok nettet/Pc som leker morsom :-)) | |