Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 590 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Jozzi - Ikke medlem lenger | 2008-05-28 11:12 | |
![]() | Hvorfor velger man lynrask, når man alikevel ikke overholder tiden? Når jeg velger å bli med et spill der tiden er satt til lynrask, så er det etisk og lovmessig riktig og bli ferdig på 5 minutter. Min erfaring viser at folk gjerne lar det tikke og gå til de er over minus 5 minutter. Hvorfor har de da valgt lynrask? | |
Mooseman | 2008-05-28 11:23 | |
![]() | Godt spørsmål, men dersom man ser hele spillet under ett, så kan det være at man i korte perioder ikke ser hvor man kan legge brikker med en gang. Da løper tiden fort, og det medfører ofte at man går på 'overtid' Det er også mulig med 5 minutter xtra i alle spill, men har man litt dårlig tid før man skal til en annen avtale f.eks, så kan lynrask være et alternativ, selv om man bruker mer tid enn tillatt | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-05-28 12:11 | |
![]() | Der er tillatt å bruke inntill 5 minutter ekstra tid. Det er derfor spillet er laget slik. Men man får kraftig poengtrekk, som en slags straff for dette. Mer enn minus fem går ikke, da avsluttes spillet. I lynrask har man 6 minutter hver, så å kreve at man skal være ferdig før tiden er vel litt vel strengt:) | |
Jozzi - Ikke medlem lenger | 2008-05-28 12:21 | |
![]() | Hvorfor svarer monabeth når allerede Mooseman har gitt et flott svar. Dessuten synes jeg det er upassende med monabeths to siste setninger, ironisk burde ikke en spillvert være. Ingen har krevd noen skal være ferdig før tiden! Jeg reagerte på de som bruker minus 5 min på lynrask. En spillvert skal vel ivareta spillere, ikke drite dem ut? | |
simskjon | 2008-05-28 12:29 | |
![]() | Jozzi, det siste innlegget ditt var tøvete. | |
Delegelata - Ikke medlem lenger | 2008-05-28 12:39 | |
![]() | Jeg er enig med Simskjon der. Man trenger ikke å kverulere bare for å kverulere. Dessuten synes jeg det er en spesiell ting å hevde at Monabeth driter deg ut i innlegget sitt. Definisjoen på "å drite ut" favner ikke innlegget hennes her. Lighten up, Jozzi :) :) | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2008-05-28 12:50 | |
![]() | Ettersom det jo er tillatt (jamfør ordbruken av "lovmessig" over) å bruke fem minutter ekstra, er jo det en del av spillet. Noen velger å ta seg litt lenger tid for å få på plass bingoer etc... det er ganske vanlig at man kommer i tidstrøbbel på lynrask... | |
sarx | 2008-05-28 19:35 | |
![]() | "Etisk og lovmessig". - Dette er definitivt min favoritt så langt | |
Ananda | 2008-05-28 20:05 | |
![]() | Hvorfor velger man lynrask når man bare har litt over 700 i ranking. | |