Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 589

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Yksi2008-05-30 18:31
Antall innlegg: 72

Adobe flash player
Når jeg kllikker på et spillerom, får jeg beskjed om at jeg har en foreldet versjon av Adobe Flash Player, og blir bedt om å installere den siste versjonen. Klikker på den oppgitte linken, får siste versjon installert. Neste gang jeg klikker på spillerommet, får jeg samme beskjed. Dette har gjentatt seg jeg vet ikke hvor mange ganger. Irriterende altså! Kommer fortsatt ikke inn! Grrrr.....

Yksi2008-05-30 19:30

Version 9.0.124.0 installed successfully! Javel! Hvorfor skal jeg da atter og atter bli fortalt at jeg har en foreldet versjon og bli bedt om å laste ned og installere en ny versjon???

Mooseman2008-05-30 19:40
Antall innlegg: 1596

Har du forsøkt å starte datamaskinen på nytt ?

Yksi2008-05-30 19:59

Gjett om!!!

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-30 20:11
Antall innlegg: 640

Jeg fikk en gang også problemer med dette, selv om jeg har den siste flashplayeren.
Mener at jeg måtte endre settingen i pop-up-blockeren eller brannmuren (jeg bruker ZoneAlarm).
Dessverre husker jeg ikke, men har du ZoneAlarm kan du for et øyeblikk forsøke å skru den av mens du logger inn i et spillrom for å se om det er den som skaper problemet, likeså med pop-up-blockeren i nettleseren. Til slutt kan du forsøke å sette sikkerheten i nettleseren din ned for å se om det er det som skaper problem.

Yksi2008-05-30 20:31

Jeg har AVG virus og brannmur siste versjon. Kjører med avslått brannmur for at nettprinteren skal virke. Har slått av Pop-up blokkeren og justert sikkerheten i nettleseren ned. Andre forslag? Her har jeg spilt ordspill nesten siden starten, og så skal jeg få plunder med dette!!???

Mooseman2008-05-30 20:38

Hvilken nettleser bruker du ?
Dersom du kjører IE6 eller IE7, gjør et forsøk med Firefox, firefox.no/

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-30 20:40

Mitt neste forslag er å gå inn på kontrollpanelet og avinstallerer adobe flash før du installerer det på nytt.

Mooseman2008-05-30 20:46

Dersom du velger Syntax' forslag, sjekk lokal harddisk etterpå og fjern evnt mappen som heter Adobe, vanligvis ligger den under c:\programfiler

Yksi2008-05-30 21:07

Kjører IE7. Firefox gjorde intet, verken fra eller til. Det som hjalp, var å avinnstallere Adobe Flash og innstallere det på nytt. Skal sjekke i C:\programfiler for eventuelt å fjerne mappen Adobe. Takk til dere begge. Nå kan jeg fortsette å forsvare min ære!

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-05-30 21:10

Fint deg løste seg :)
Adobe flash er litt vrien på noen nettsider av og til. Men hva kan vi gjøre? Uten flash og java virker jo ingenting på nettet...

Yksi2008-05-30 21:11

Hmmmm. Tror jeg lar mappen Adobe være i fred. Der ligger bl.a. siste versjon av reader oma. Ellers takk!

Mooseman2008-05-30 21:26

Flott at det har ordnet seg ;)

Adobe reader er forøvrig bare å laste ned igjen, dersom noen andre får samme problem som deg , Yksi ;)
Noen registerregistreringer i enkelte systemer/programmer skjønner ikke alltid at du faktisk har avinstallert og installert på nytt.Da er det greit å fjerne mappen, spesielt når programvaren er gratis og kan lastes ned på nytt. Litt verre er det med lisensbelagte(kjøpte) programmer ;)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?