Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 586

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
evanma2008-06-01 23:01
Antall innlegg: 48

avbrutt spill
Jeg har i det siste opplevd å bli "kastert" ut av spillet og dermed taps masse i rating. Seinest i dag da harddisken ble full på Sjraffen. Dette synes jeg er luheldig...

monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-02 01:03
Antall innlegg: 1944

Man er registrert spiller i rommet så lenge man er tilbake innen de 5 minuttene. (Hvis ikke motspilleren "gir opp" i mellomtiden.)

Utviklerene sier det da ikke skal være noe problem å komme inn i spillrommet selv om det er fullt.

Men prøv å oppdatere nettleser før du forlater rommet. Ctrl+F5 eller bare F5.

kåreknut2008-06-03 00:11
Antall innlegg: 27

jeg klikket for å kommetilbake og opplevde etter det å vente i en hel time og da fortsatte motspillerens tid bare å telle, selv om spillet bare skulle vare i 20 min. Det var meget underlig og irriterende. Etterpå hadde jeg rast ned i rating og så leste jeg at det hadde vært problemer med full harddisk på sjiraffen. hilsen evanma

monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-03 00:28
Antall innlegg: 1944

Det kan ikke være samtidig.
Når sjiraffen detter ned, kan den ikke regne ut ranking.
Men den var treg en periode etter dette. Da tok det noen sekunder fra du klikket på noe til det faktisk skjedde.

Hvis det er motspiller som forsvinner, skal du kunne legge flere ganger å øke din ranking.

Dersom klokken sto å tikket hadde kanskje ingen av dere kontakt. Det blir aldrig beregnet minuspoeng for mer enn 5 minutter, selvom det ser slik ut.

Hvorfor klokken står å går, har vi ikke fått klarhet i, men i statistikken vil du se at det ikke er noen som har mer enn 300 sekunder i minus.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?