Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 542 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Torill | 2011-03-03 11:09 | |
![]() | Turneringsrankingen Veldig fint at det er en egen ranking for turneringer. Men det litt vanskelig å finne fram til det man er ute etter, er det mulig å gjøre den litt mer tilgjengelig for oss som har litt tungt for det? Og når man først har funnet fram, ser man at man har havnet bak en del profiler som ikke er medlem på ordspill lenger. Er det mulig å få rydda opp litt? Hilsen rankingfiksert | |
Ninaxxx | 2011-03-03 11:20 | |
![]() | Den ligger jo på forsiden, så sånn sett er den lett tilgjengelig, synes jeg. Men du mener kanskje at den er vanskelig å orientere seg i? Det er Matias som har laget den på helt eget, privat initiativ. Vet han er veldig opptatt med studier om dagen, så kan vel ikke love noen opprydding der med det første. Men sender det videre til Matias, kanskje han har tid en vakker dag :) | |
Alfa93 | 2011-03-03 18:21 | |
![]() | Nå ligger linken også under turneringsinformasjonen, som er pinnet og alltid ligger lett tilgjengelig i den øverste gruppa i "turneringer"-forumet. Turneringsrankingen er ikke bare en side for rankingen, den fungerer også som en oversikt over alle turneringer som har vært arrangert på Ordspill.no. Å "rydde vekk" de gamle spillerne, innebærer å slette en god del informasjon. Riktignok er ikke informasjonen spesielt interessant for de fleste, men det er kanskje noen som synes det er morsomt å gå tilbake og se? Å rydde opp krever også at spillvertene går inn i hver eneste turnering som har vært på ordspill, sjekker på ordspill hvilke av profilene som står oppført som ennå er aktive, og ev. sletter dem. Dette er for det første en stor jobb, men har også andre virkninger. F.eks. du, Torill, som helt sikkert har kommet på 15. plass en gang for et par år siden i en turnering eller 10, plutselig rykker opp mange plasser, og dermed forbedrer din turneringsranking. Vi vil også få turneringer som inneholder kun 4-5 spillere. Dersom det skal la seg gjøre på en rettferdig måte, må Matias altså "usynliggjøre" døde profiler, eller noe annet smart. Matias er, som Nina sier, veldig opptatt for tiden. Kanskje han kan gjøre det, men det er ikke sikkert han har tid. | |
Torill | 2011-03-04 03:12 | |
![]() | Mulig jeg uttrykte meg uklart. Men det er altså ikke å finne fram til turneringsrankingen som er vanskelig, men å skjønne hva man skal gjøre når man har funnet den. Jeg mener det ble gjort en liten opprydding en gang og at slettede profiler ble luket ut av lista. Men mulig jeg husker feil. Jeg mener ikke at vertene skal gå tilbake på hver enkelt kamp, er det ikke mulig å bare slette "døde" profiler fra lista? | |