Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 542 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emmas | 2011-03-08 20:29 | |
![]() | Fortviler.... Spilte i ettermiddag, det var den andres tur, tiden gikk ut og -tiden rant på. Jeg følte meg trygg på at det ikke var mitt problem, var ikke min tid som tikket og gikk. Etterhvert skjønte jeg at jeg var utkoblet. Klarte ikke å komme inn. Det eneste jeg fikk lov til var å klikke avbryt. Det fikk jeg altså lov til i utkoblet tilstand. Da jeg gjorde det, ledet jeg, den andre hadde - 20 minutter. MEN jeg er trukket mange, mange poeng ser jeg når jeg nå fikk koble inn igjen. Det er artig å delta, men bittert å miste poeng......... | |
awi | 2011-03-08 21:54 | |
![]() | Når trekktiden står på null mens totaltiden fortsetter å gå, har man blitt frakoblet, selv om det ikke kommer noen beskjed om det i chatten. Hvis du da laster spillerommet på nytt (trykk F5, eller lukk rommet og åpne det på nytt) så vil du få spørsmål om du vil fortsette spillet. Svar ja, så er du i gang igjen. Det kan være frustrerende når slikt skjer, men trøsten får være at du helt sikkert fort spiller deg opp igjen :) | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 22:56 | |
![]() | awi: Det er nå vel ikke sikkert! Spiller seg fort opp igjen? Snakk for deg selv unge mann :-) | |
mornorge | 2011-03-09 08:11 | |
![]() | men hvorfor i all verden blir man frakoblet ? Jeg har også oppled det | |
Emmas | 2011-03-09 09:00 | |
![]() | Hadde nettopp klart å spille meg opp igjen etter forrige utkobling, og er tilbake på "lavmålet" mitt.... Hvor mye blir man trukket om en avbryter? Er det alltid like mye? Eller er det avhengig av noen faktorer jeg ikke vet om? Spiller fra Trondheim, har ny PC, bruker Firefox, men i går var det tull med flere adr jeg prøvde. Måtte slå av helt og koble til igjen. | |
Ruschne | 2011-03-09 16:10 | |
![]() | Trondheim er tydeligvis ikke plassen å spille fra. Flytt litt mer sentralt. Gamle PC` virker bedre enn nye og er nok mer pålitelige Firefox har jeg dårlig erfaring med. Forøvrig er det mye du ikke vet om...................... | |