Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 542

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
SnillJente2011-04-25 14:13
Antall innlegg: 9

Seriøst useriøst lederskap
Seriøst useriøst lederskap
Det var jo umulig å finne noen å kontakte her inne da jeg først fikk opp meldingen "du er utestengt", så jeg måtte jo lage ny brukekonto for å spørre om hvofor jeg er for flink for dere. Det er jo tydelig at dere føler deres posisjon truet, for så snart jeg var inne blant topp 100, så ble jeg utestengt. Av hvem vites ikke, men jeg vet at de lar barn styre med administrasjonen her. Hadde kanskje forventet et lite hint eller en melding om hvorfor, i stedet skjer det ting skjult i kulissene for å rakke ned på nykommerne og sørge for at administratorene fortsatt er på pallen. Inne blant de beste hvert fall. For er det ikke litt merkelig at administratorene av en slik side får lov til å bestemme hvem som skal få være med så lenge de SELV er med og spiller?!!! Jeg tror jeg har flere med meg når jeg herved foreslår et uavhengig "dommer"/ admin- panel som tar avgjørelser, og ikke at små barn eller de som gjør det best her inne sitter med makten til å kaste ut andre etter eget forgodtbefinnende. Jeg finner meg ikke i den slags oppførsel og kommer til å kontakte Aftenposten eller noen andre en "spilleradmin" her inne for å ta en prat om dette etter ferien. Er ikke noe koselig å uten forvarsel møtes av "Du er utestengt". Spilte sist her inne i går. Spiller mest brett med 3-4 spillere av gangen. Fordi jeg har spilt mye og alltid har gjort det bra i scrabble, har jeg vunnet mye, men også tapt spill i går. Det som er sikkert er at ranken MANIPULERES nettopp av administratorene her inne fordi de er pissredde for at andre enn dem også kan gjøre det bra. Jeg har spilt ordspill gjennom snart 4 år nå, og har dermed fulgt med på liknende historier opp gjennom og vet om flere andre som jeg har med meg på dette. Jeg vet at det er de samme admin som har sittet der i alle disse årene (noen av dem) og jeg krever et skifte i dette og gir meg ikke på det. Jeg har 4 års universitetsutdannelse og vet jeg er en seriøs spiller gjennom mange år, og vil ikke finne meg i å bli kastet ut av barn uten først å få en personlig henvendelse om hva som er problemet deres med meg. Lastet opp bilde her for noen dager siden til profilen, kanskje det var trynet mitt dere ikke likte? Det er for meg dermed helt tydelig at det er PERSONEN dere går etter, og ikke brukerprofilen, siden dette skjedde rett etter jeg lastet opp bilde. For jeg vet også at det er sånn at én admin- person er nok for å hive ut folk herfra. Jeg kjenner spillet deres. Dere kommer nok til å slette dette innlegget også så snart dere ser det og sperre min nye brukerkonto. For det er slik det er her. Skulle nesten tro det var i Kina, hvor alt manipuleres og bare det positive kommer ut om de som styrer. Det får bare stå så lenge som mulig. Håper det er noen som leser det og at jeg får noe sympati der ute. Jeg synes kanskje at andre som vinner rank fra meg også burde vurderes utestengt? Er ikke det fair, da? Synes egentlig ordspill er et flott foretak, men at seriøse Aftenposten er med på dette, synes jeg er rart. Kanskje det er fordi ingen har gjort dem oppmerksomme på det? Til nå... Håper mitt forslag om å ha egne, uavhengige administratorer her inne tas seriøst opp, så vi kan få litt mer demokrati og rettferdighet her inne. Det fortjener vi. Takk for meg.

Alfa932011-04-25 17:43
Antall innlegg: 7771

Først og fremst vil jeg påpeke at det er uaktuelt å diskutere enkeltsaker i forumet. Det er en sak mellom den aktuelle spilleren og spillvertene, og den kan diskuteres over personlige meldinger eller chat. En liste over spillvertene finner du i forumet og under "vanlige spørsmål" øverst på siden.

Vi spillverter er ikke på noen måte ansatt av Aftenposten. Vi får ikke lønn, den tiden vi bruker her inne på Ordspill er vår egen. Å være spillvert her uten å få spille, er nok uaktuelt for de fleste av oss. Vi er spillverter nettopp FORDI vi spiller. Vi liker Ordspill, synes det er morsomt å spille og hyggelig å være her inne, og ønsker å bidra til å gjøre det til en side som folk har glede av.
Våre oppgaver er blant annet å sørge for at de som ligger på topplistene fortjener det, godkjenne bilder, svare på spørsmål både i forum, pm og chat, arrangere turneringer og behandle klager.

Spillvertene er en gruppe, og arbeider sammen. Én person kan ikke gjøre noe uten at de andre er klar over det. Alle handlinger lagres automatisk, og alle spillvertene kan kontrollere hverandres arbeid. Følgelig holder det ikke at én av oss ønsker å utestenge en person. Avgjørelser tas som gruppe, ikke av enkeltpersoner.

Det stemmer at noen av spillvertene har vært det gjennom flere år. Det er likevel ikke det samme som å si at det ikke har vært utskiftinger. Med jevne mellomrom har noen valgt å fratre som spillvert, og det er kommet til nye. Når det skal velges nye spillverter, ønsker vi noen som er aktive på Ordspill, og som vil passe inn i spillvertgruppa og kommuniserer godt med andre spillere.
De som gjør det best her er ofte de som bruker mye tid her. De som bruker mye tid på Ordspill, er det naturlig å gjøre til spillverter.

Dersom det finnes ting man ønsker å få endret, som å få alders- eller rankinggrense på spillvertvervet, bør man ta dette opp med spillvertene direkte, eller eierne av Ordspill.no.

www.ordspill.no/contact/

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?