Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 542

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2011-05-07 02:16
Antall innlegg: 3664

Nytt profilbilde
Jeg begynner å bli lei av trynet mitt og tenkte å bytte ut med en annen utgave av meg sjøl. På profilbildet altså. Dette har jeg gjort før og jeg vet hvordan jeg skal gjøre det. Trodde jeg. Da jeg klikket på PROFILBILDE under INNSTILLINGER på profilen min, var det allerede et bilde der. Det var riktignok av meg, men det var flere andre på bildet også og det var ikke jeg som hadde lastet det opp. Men bildet ligger lagret på min pc. Så lurer jeg på - hvordan har dette bildet havnet inne på en side på ordspill - riktignok ikke synlig for andre, men likevel. Jeg synes det var litt skummelt. Er det tegn på hacking? Jeg gjentok forsøket og det samme skjedde. Er det noen andre som har opplevd det samme?

twiver2011-05-07 09:09
Antall innlegg: 3469

Ikke noe unormalt hos meg.

Mira7 - Ikke medlem lenger2011-05-07 10:36
Antall innlegg: 2459

Jeg har ikke opplevd det samme, men jeg har prøvd å skifte profilbilde flere ganger nå, men det går ikke. Jeg har også gjort det før, vet hvordan det skal gjøres og gjør akkurat det samme nå som før, men det går ikke. Så jeg & dere får bare slite med det samme, gamle trynet mitt...:o)

rbm2011-05-07 11:15
Antall innlegg: 859

hm høres ut som om de har blitt *hengende* igjen der etter at du sist la inn et nytt bilde? Du henter jo dette bildet fra din PC ved å bla gjennom bilder du har lagret...(en glitch)

Torill2011-05-07 11:39

rbm, det må jo være noe sånt som har skjedd. Og at seniliteten har begynt å slå inn slik at jeg ikke kan huske det. Greia er at det var flere personer på bildet, normalt ville jeg ha bekåret bildet før jeg lastet det opp. Bildet var ikke engang riktig vei, det var ikke snudd på høykant som det skulle vært. Uansett er det mange måneder siden, og jeg skvatt skikkelig da jeg så at det lå et bilde der. Men det har sikkert en logisk forklaring.

rbm2011-05-07 12:01

Ja ,alt har en forklaring...men ikke like lett å forstå noen ganger!! Så bra at ikke julemiddagen ble profilbildet ditt!! :-D

rolig2011-05-07 12:14
Antall innlegg: 69

På mitt profilbilde ligner jeg veldig mye på en sjiraff. Siden jeg også har forandret meg siden bildet ble tatt - skulle jeg gjerne ha byttet det ut, men har ikke noen bedre alternativer å velge i.
Så i stedet velger jeg å se det positive i det profilbildet jeg har, under mottoet: Det er ingen straff å ligne en sjiraff!

Torill2011-05-07 12:16

rolig - problemet er at dere er så like, dere som ligner på sjiraffer.

rbm2011-05-07 12:17

Litt lang nese kanskje? Hva med retusjering? Er det mulig?

rolig2011-05-07 13:49

At vi som ligner på sjiraffer har visse fellestrekk, er helt opplagt. Men ørene da - er de ikke flotte, nesten som Barack Obamas. Og "antennene" på toppen er velegnet til å imponere damene med når vi gutta er på byen. De spør alltid: Hva brukes de til da? Og svaret er: Bli med hjem, så får du se....For ikke å snakke om halsen.....noe lang, men utrolig praktisk - velegnet til å leve livet på øverste hylle.
Nei, jeg er fornøyd med utseendet - og om vi sjjiraffer ligner på hverndre?
Da vet man i alle fall at man har møtt en ordspiller når man møtes på gata!

Harzhek2011-05-07 14:18
Antall innlegg: 36

jeg vil gjerne skifte profil bildet pga mitt slaskete smil

renegade2011-05-07 15:21

hehe ^^^^

Jeg beholder mitt litt til, jeg ser heit ut, men .. det gjør jeg jo på alle bilder så det er igrunn ikke så nøye.

Gleder meg til å se Tortill sitt nye tryne :o)

Happy4You2011-05-07 21:55
Antall innlegg: 1990

Jeg klarte det sist :)! så regner med at dere også skal klare det :P

Happy4You2011-05-07 22:58
Antall innlegg: 1990

jeg har lasta opp ett bilde nå nettop, kommer til profilen min snart :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?