Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 586 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-06-07 13:43 | |
![]() | Hvor ble det av lyden? Det har sluttet å ule når det er et halvt minutt igjen. noe som fører til at jeg ryker over tiden i hvert spill... samtidig har ordet 'betapet' dukket opp til høyre for spillebrettet. Er det en sammenheng? Eller er det min PC som har tørnet? | |
pig - Ikke medlem lenger | 2008-06-07 13:57 | |
![]() | ser ut som om man nå må krysse av for lyd under instillinger | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-06-07 14:15 | |
![]() | ahh :) du skulle jo nesten fått tilbake poengene jeg knabbet fra deg, som takk for hjelpen :) | |
Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-06-07 14:31 | |
![]() | Takk for tipset, Pig! | |
Mooseman | 2008-06-07 19:41 | |
![]() | Svenskene har foretatt en endring som vi hadde bedt om, og da bke det visst endret litt mer enn vi hadde tenkt ;) Skal være fixet nå ;) | |
linus | 2008-06-07 22:28 | |
![]() | takk og pris for at den er borte-utrolig stressende var den jo...bedre med selvvalgt musikk tenker jeg... | |
Carina | 2008-06-08 01:19 | |
![]() | Snälla Monk/Odin? (eller vem det nu är som tar hand om detta), ljudet när jag spelar här på Ordspill är för högt i jämförelse med övriga sidor på nätet. Jag sitter ofta och surfar samtidigt som jag spelar, och om jag sänker ljudet på min dator, så hör jag knappt ljudet på dom andra sidorna. Är det något som jag kan göra själv, eller är det ni som fixar detta? Det är förresten samma problem även på svenska Betapet (i alla fall i IT-ordrummet/Datormusen). | |