Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 542 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kentdy | 2011-05-17 18:14 | |
![]() | Problemer med brettet! Hei dere! I den seinere tid har jeg hatt store problemer med å spille ordspill siden brettet går i hvitt ganske ofte. Dette gjør at jeg må starte på nytt de gangene dette skjer. Utrolig kjipt både for meg selv og de jeg spiller med. Noen som har opplevd det samme problemet? Løsninger tas i mot med takk :) | |
irenramsy | 2011-05-17 18:26 | |
![]() | Jeg har det samme problemet. Trenger ikke å starte på nytt da, jeg bare bruker en av brikkene og drar den over spillet. Da kommer bildet tilbake. Går litt tid med det da, og skulle gjerne slippe dette stress momentet. | |
awi | 2011-05-17 19:30 | |
![]() | Hvis du drar en av brikkene opp til Spillrom-taben over brettet og trykker på denne, og deretter trykker på Mitt spill igjen, så vil brettet komme tilbake. Forøvrig kan det ved ulike problemer med spillet være smart å ta en titt i denne tråden, hvor noen forslag til løsninger er samlet: www.ordspill.no/foru...ea did=6270 | |
lille_nille | 2011-05-17 21:29 | |
![]() | Ja det har kjedd med meg også, men ikke på den pc'n som jeg spiller på nå! (ACER TravelMate6493) det kjer på moren min sin pc, en nyere ACER! | |