Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 658 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ditte | 2011-05-22 18:56 | |
![]() | Ekle medspillere Opplevde for noen kvelder siden og bli skjelt ut av en spiller. Kalt både det ene og andre. Det var vedkommende som "ba" om å få spille. Er det en ny måte å samle poeng ? Være så ekkel at motspiller forlater. | |
knut59 | 2011-05-22 19:01 | |
![]() | Du må ikke forlate spillet. Desto viktigere å vinne. Spill aldri med vedkommende igjen | |
ave - Administrator | 2011-05-22 19:03 | |
![]() | Skjer ting som dette, ta kopi av chatten og send til en spillvert. Så vil vi vurdere hva som skal skje videre i forhold til aktuell spiller. Alternativ kan du sende en melding til spillvert om hendelsen og beskrive så godt det er mulig med navn, ordbruk etc. Det kan jo hende at vi har flere klager på samme spiller. Vi ønsker å ha et hyggelig spillested her og forventer vanlig folkeskikk. | |
Kokodrillen | 2011-05-22 19:31 | |
![]() | Det hadde vært greit med en noplay-funksjon slik at man slipper å huske på hvem man ikke har lyst til å spille med.. | |
Happy4You | 2011-05-22 19:43 | |
![]() | Hvis du kan Navnet på personen, så er det jo bare for spillvertene å søke opp hvem det er! for så og avgjøre det via chatten du og han har :)! | |
rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-05-22 20:59 | |
![]() | ta kopi av chatten før du avslutter spillet og send det til en av sppillevertene | |
Ditte | 2011-05-22 21:04 | |
![]() | Til Knut59: Neida jeg forlot ikke spillet. Tåler en støyt. Til Happy4You: Tror nok ikke det var en HAN. Jeg står nok for en støyt - men overrasket meg litt. | |
stalljenta | 2011-05-22 21:20 | |
![]() | såpass---huff! sånn skal det jo ikkje være | |
Happy4You | 2011-05-22 21:35 | |
![]() | jeg mente egentlig DIN! | |
Happy4You | 2011-05-22 21:35 | |
![]() | *DIN motspiller* | |
solfridpeder | 2011-05-22 21:46 | |
![]() | Henvend deg til webmasteren--har opplevd det samme--har bevis--foto--og navn på vedkomne. | |
Gubbjävel | 2011-05-22 22:39 | |
![]() | Har vært borti sånne klovner jeg og, grisebanker dem og | |
Gubbjävel | 2011-05-22 22:39 | |
![]() | spiller videre | |
dårligtaper | 2011-05-22 22:44 | |
![]() | jeg har vært borti flere. sagt ifra til spillvertene og noen ganger har de kjent ipadressen fra like hendelser så kastet dem ut | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-22 23:00 | |
![]() | Spillvertene er behjelpelige! Stol på det. F.eks hvis en motspiller kommer med personlige trusler! Jada, slikt kan forekomme i ordspillverdenen. Ta kopi av mail eller chat, henvend deg til en spillvert. Kanskje motspillerens skjebne blir utestengelse, kanskje kun en reprimande. Minuset er selvsagt at hvem som helst kan ha utallige profiler som de kan herje videre på...... vel! De aller fleste takler både å vinne og tape, diskutere i forum. Og det er jo bra :-) | |
Oheidia | 2011-05-23 00:42 | |
![]() | Jeg har også fått hjelp av spillevert tidligere. Vedkommende ble kastet ut. Jeg var ikke den eneste som hadde sagt ifra. Selvsagt blir man paff når det skjer. Men, det er faktisk sjeldent det skjer og her inne treffer jeg veldig mange hyggelige mennesker. | |
maranello | 2011-05-23 01:26 | |
![]() | Det kan skje... dessverre... Skriv navnet på et ark (Svart listen)... heng den foran skjermen når du starter "Orspill".... når noen melder seg... kikk på lappen ( det tar noen få skunder)... og bestem deg om du vil spille eller ... trykk knappen"" Nekt"" uten kommentar.... | |
Cygnus | 2011-05-23 08:57 | |
![]() | Tenk at det finnes ekle ordspillere - det er nesten rart, siden ordglede burde være akkompagnert av en glad natur. Min verste opplevelse var nok ikke veldig forferdelig - en dame som kjeftet fordi jeg spilte for fort (noe som i seg selv var selsomt siden jeg er en av de sakteste spillerne som finnes!)! Som mange har påpekt er det sikkert lurt å si fra til spillvertene dersom en blir sjikanert alvorlig! | |
Maisen | 2011-05-23 09:06 | |
![]() | Det er heller ikke så længe siden jeg havde min første og eneste oplevelse med en modspiller som følte sig lidt vel ovenpå over at vinde over mig med 40-50 point. Jeg tog kontakt med en spilvært og fik hjælp. Det som overraskede mig var at jeg blev ganske påvirket af det og egentlig måtte tænke lidt over det der var sket. Jeg kom vel frem til at hvis man opfører sig sådan efter at have vundet et spil, så har man tabt på så mange måder som menneske. Heldigvis har jeg kun haft hyggelige modspillere ellers. | |
firstprice - Ikke medlem lenger | 2011-05-23 09:47 | |
![]() | Har selv opplevd det jeg velger å kalle useriøs spiller og fått kommentarer som egner seg best i ett nord-norsk revyteater. Men det er jo langt mellom disse så jeg bare gleder meg over alle de som er seriøs. | |