Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 542

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nordstjerna2011-05-26 14:15
Antall innlegg: 2

trenger litt hjelp...
Er ny her og skjønner ikke alt det som er her inne.
Feks. Er det noen forskjell på spill rommene - bortsett fra at katten er et turneringsrom?

Jeg har også litt problemer med å forstå hvilke ord som blir godtatt inne i spill. For noen ganger kommer det ord jeg aldri har hørt om, mens andre ganger blir ord ikke godtatt.
Og hvordan fungerer rang "tingen" her inne. Vet jeg taper mye og det har endel å si, men er det bare ved vunnet kamp at man får litt høyere score på rangen sin?

Dere rister sikkert på hodet av mitt innlegg, men tenkte bare at det kanskje er noen der ute som skjønner like lite som meg - og som også vil ha litt forklaring på ting her inne.

Hilsen absolutt nybegynner.

Happy4You2011-05-26 14:20
Antall innlegg: 1990

tja det er litt vrient å forstå, men det er ikke forkjell på rummene.

ja det er ved vunnet kamp eller hvis begge har samme poengsumm.

sommerfugl2011-05-26 14:26
Antall innlegg: 473

Se på vanlige spørsmål og i forum under fanen ordspill så finner du svar på alt du lurer på!

Torill2011-05-26 14:29
Antall innlegg: 3664

Spillrommene (med unntak av Katten) er helt like. Bortsett fra at Sjraffen er mest populært, nettopp fordi det er populært. De fleste vil være der "de andre" er, da er det lettest å finne noen å spille mot.

Ordlista som brukes er Fullformsordlista, den er stort sett bygget på Bokmålsordboka med alle mulige (og faktisk en del umulige) bøyninger. At det i en ordliste er mange ord man ikke har hørt om, er ikke så rart. Og det er heller ikke så rart at det er en del ord som ikke har kommet med av redaksjonelle hensyn eller ved en forglemmelse.

Hvordan ratingen regnes ut finner du her: www.ordspill.no/rating/

Ellers finner du svar på det meste under "vanlige spørsmål" øverst på siden. Og finner du ikke fram der, er det som regel mange som er behjelpelige med å svare i forum. Og også mange som rister på hodet, eller kommer med sure oppstøt, men det er ikke noe å bry seg om.

Nordstjerna2011-05-26 14:38
Antall innlegg: 2

Tusen takk for hjelpen alle sammen.
Håper dere alle får en fantastisk flott dag :-)
Hilsen "grønnskollingen"

Happy4You2011-05-26 15:05
Antall innlegg: 1990

jeg håper du kommer til å trives her :)!

hilsen
Happy For You

gompedyret2011-05-26 15:20
Antall innlegg: 4381

Dere gjør en spillverts arbeid mye lettere. :)

Velkommen til Ordspill, Nordstjerna!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?