Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 658 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
akric | 2011-06-08 20:50 | |
![]() | Noe galt i dag? Er det bare meg, eller er det noe galt med Ordspill i dag? Både i formiddag og i kveld har jeg forsøkt å komme inn i spillrom, men nei da ... Det vil si, jeg kommer inn, men får vite at serveren ikke svarer. Så kommer en kontramelding som forteller meg at "Tilkobling er opprettet". Men det er ikke tilfelle, for jeg kan verken se nye spill, startede spill eller de andre spillerne. Jeg kan heller ikke opprette et nytt spill selv. Sitter ikke bak brannmur, har nyeste flash, bruker nettleseren jeg alltid har brukt - og Ordspill virket utmerket hos meg til langt på natt i går. Har omstartet maskin, ruter og modem uten resultat. Dessuten prøvd en annen nettleser. Ikke noe hjelper. Og jeg som gledet meg til et spill eller ti i kveld! Noen som opplever det samme i dag? Eller som har noen uprøvde råd? | |
Happy4You | 2011-06-08 20:57 | |
![]() | jeg opplevde at spillet hang seg opp og at jeg ble kastet ut, og at brukeren min ikke ville spille med noen ( fordi spillet hang seg opp :P) | |
akric | 2011-06-08 20:59 | |
![]() | Du fikk i hvert fall spilt litt!:) Begynner å få alvorlige abstinenser her, og vil nesten foretrekke å bli kastet ut underveis, så blir det i alle fall litt spilling:)) | |
stalljenta | 2011-06-08 21:10 | |
![]() | kom ikkje inn engnag | |
Happy4You | 2011-06-08 21:11 | |
![]() | uff da :S tja spør +Twiver om hjelp?? :) | |
akric | 2011-06-08 21:42 | |
![]() | Prøver nå med sønnens mac. Ser ut til å funke:) | |
Happy4You | 2011-06-08 21:45 | |
![]() | bra :D | |
akric | 2011-06-08 22:53 | |
![]() | Siden det gikk helt greit med Mac OS, men plutselig ikke med Linux - som vi har på de to andre maskinene i hjemmenettverket - lurer jeg på: Er det andre her ute med Linux(og/eller Ubuntu) som plutselig opplever tilsvarende trøbbel på Ordspill nå? | |
Happy4You | 2011-06-08 23:09 | |
![]() | ikke jeg :P | |