Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 658 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
vivi56 | 2011-06-20 22:47 | |
![]() | minuspoeng jeg spilte akkurat mot en som m fikk masse minuspoeng,mens jeg hadde god tid igjen.likevel stoppet alt opp og jeg tapte. er det riktig???? | |
vivi56 | 2011-06-20 23:02 | |
![]() | selvfølgelig mente jeg minustid.syns det er feil å tape poeng pga det det blinket rødt i mage minutter ,mens jeg hadde mange minuter igjen | |
Happy4You | 2011-06-20 23:17 | |
![]() | grunnen til det er fordi at, når du spiller en kamp og når tiden går for mye i minus stopper spillet, fordi personen enten ikke spiller, eller er borte formye :). håper du skjønner noe av dette her :), hvis ikke spør spillvertene :) | |
gompedyret | 2011-06-21 00:08 | |
![]() | Denne tråden hører hjemme under fanen Ordspill, og er derfor flyttet dit. Vivi56, du var fem minutter på overtid. Fem minutter er maks, og derfor stopper spillet da. Hvis du når maks overtid vil du tape spillet selv om du leder på poeng. Motspiller vil ikke gå ned i rating selv om poengforskjellen skulle tilsi det. Det spesielle her er at du hadde såpass mange poeng at selv om du tapte gikk du _opp_ 17 i rating. Fin bingo, forresten. ;) | |