Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 617 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2008-06-20 03:55 | |
![]() | Firefox 3 gir innloggingsproblemer Jeg har oppgradert til firefox 3, og omtrent alt pluss mer til er vel og bra. Men så kommer et problem luskende som jeg strengt tatt ikke hadde forutsett: Når jeg skal koble meg til et spillrom så går det ikke! Skjermbildet kommer opp og så får jeg melding a la ingen tilgang til serveren ledsaget av et forslag om å sjekke brannmuren. Jeg tenkte at dette kunne ha noe med endel windows-oppdateringer som jeg slengte inn samtidig, derfor prøvde jeg å koble på sjiraffen med ff 2. Det fungerte som det skulle. Så, noen andre som har opplevd tilsvarende? Litt pussig dersom det kun skulle gjelde meg. | |
Nessa | 2008-06-20 07:09 | |
![]() | Jeg har ingen problemer med Firefox 3, man hadde småproblemer med å komme inn i spillrom for jeg oppgraderte fra 2 til 3. | |
Nessa | 2008-06-20 07:10 | |
![]() | Ok, litt trøtt. Skulle stå "men hadde", ikke "man hadde". Har du prøvd å avinstallere og installere på nytt? | |
odin - Administrator | 2008-06-20 07:50 | |
![]() | Använder ni er av senaste Adobe Flash Player? | |
Mooseman | 2008-06-20 08:14 | |
![]() | Ved oppgradering fra FF2 til FF3, så skal den normalt kopiere innstillingene du hadde i FF2. Dette gjelder plugins, temaer, programutvidelser, sikkerhetsinnstillinger, sertifikater, ja hele bøtteballetten. Sjekk allikevel brannmurinnstillinger siden du har oppdatert windows, samt popupinnstillingene i FF3 ( Verktøy- Innstillinger - Innhold) Benytter et oppegående antivirusprogram, så kan du slå av windows brannmur dersom du har denne aktivert. | |
Magne Suim | 2008-06-20 12:20 | |
![]() | Takk for alle tips. Softwarebasert brannmur har jeg ikke. Spesifiserte imidlertid portene 1401-1410 i routeren, selv om den i utgangspunktet skal slippe den trafikken igjennom. Det hadde ingen umiddelbar effekt, men etter en del restarter gikk det plutselig greit. Da kan det være det samme hva årsaken var. :D | |