Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HanneH | 2008-06-23 13:16 | |
![]() | Invitasjon virker ikke hos meg Hei Kan noen av dere som har god greie på data forklare hvorfor jeg ikke får invitert andre spillere tl mitt spill? Har ikke problemer når det gjelder å få koblet til privat chatt, men når jeg skal invitere er det ikke mulig å få markert linjen med invitere på etter at jeg har funnet navn på spiller i listen. Har siste versjon av Adobe Flash player om det har noe betydning i forbindelse med dette. Mvh Hanne | |
Mooseman | 2008-06-23 13:32 | |
![]() | Bruker du Linux / Ubuntu, eller kjører du Windows ? | |
HanneH | 2008-06-23 14:13 | |
![]() | Bruker Windows XP, det området der har jeg dårlig greie på. Men har nettopp byttet maskin og fått meg en med større kapasitet enn min gamle bærbare. Virker veldig bra ellers, har ikke hatt noe utkoblinger eller noe siden jeg fikk den maskinen, så den fungerer veldig bra på ordspill. | |
Mooseman | 2008-06-23 14:47 | |
![]() | Forsøk å benytte en annen nettleser, for å se om det hjelper Firefox er å anbefale om du ikke har den allerede | |
HanneH | 2008-06-23 15:02 | |
![]() | Da skal jeg prøve Firefox i kveld og se om det hjelper. Takk for hjelepen så langt. Hanne | |
katinka | 2008-06-23 17:02 | |
![]() | Jeg trodde også at jeg hadde et problem med dette, helt til jeg fant ut at jeg først måtte starte et spill, krysse av for invitasjon, og deretter gå ut og finne den jeg ville invitere. Kanskje fler som ikke har oppdaget i hvilken rekkefølge dette må gjøres? | |
katinka | 2008-06-23 17:03 | |
![]() | PS: det er jo ikke alltid slik at man setter seg ned og leser hele bruksanvisningen... :-) kanskje... | |
HanneH | 2008-06-24 13:39 | |
![]() | Nei det er vel ofte mange ikke gjør det, men det har jeg lært meg for lenge siden. Så det var noe av det første jeg gjorde når jeg begynte på ordspill også. Leste om hvordan man spiller, chatter og inviterer. Men det er når jeg har startet dette spillet, merket av for ivitasjon og har markert navnet til motspiller det ikke går og merke linjen med inviter. Har ikke fått lastet Firefox enda, ble St.Hans feiring her i går kveld. Vi har jo Norges stårste St. Hans bål her i byen, i går var høyden på 31 meter. utrolig flott syn skal jeg si dere:) Vi har verdensrekorden også, den er vel også på noen og 30 meter. Chatten var også ny for meg, noe jeg aldri har vært med på før, så det har vært mange morsomme og lærerike timer her inne både med spill og chat :) | |
HanneH | 2008-06-27 09:13 | |
![]() | Vel da har jeg lastet ned siste versjon av Firefox, hjalp nok ikke stort det heller. Virker fremdeles ikke hos meg. Får heller leve med at jeg ikke kan invitere, får bruke den direkte chatten og avtale før man starter spill. Det går heldigvis bra å spille uten også:) At Ordspill er jo uansett det viktigste:D | |